Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:45 17 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Municipiului Mangalia scoate la concurs un post vacant. Ce condiții trebuie îndeplinite

ro

23 Aug, 2018 17:37 470 Marime text
Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei contractuale de conducere vacante, de şef birou – Biroul Parcuri şi Spaţii Verzi.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, juridice sau economice;
  • vechimea în specialitatea studiilor – minimum 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 20 septembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 26 septembrie 2018, ora 10:00: proba interviu.
  • Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța, telefon 0241/751.060.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii