Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:36 16 12 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Comunei Topalu face angajări. Condiții

ro

18 Nov, 2019 09:14 999 Marime text
Primăria Comunei Topalu, cu sediul în comuna Topalu, strada Preot Luca Nicolae, FN, județul Constanța, în baza prevederilor O.U.G. nr.57/2019 și a H.G. nr. 611/2008, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată pentru:
 
 funcția publică de execuție de referent, clasa III, grad professional principal în cadrul Compartimentului Stare Civilă.
 
Condiții specifice:
  • Studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat
  • Să îndeplinească condițiile de vechime în vechime în specilitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de referent, clasa III, grad professional principal de cinci ani.
Funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad professional debutant în cadrul Compartimentului Agricol și Cadastru.
 
Condiții generale de participare sunt conform art. 456 din O.U.G. nr. 57/2019 Codul Administrativ
 
Condiții specifice:
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență
  • Competențe digitale-nivel avansat-dovedite prin diplomă/certificar de competențe digitale.
 
Funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad professional debutant în cadrul Compartimentului Contabilitate, Impozite și Taxe Locale.
 
Condiții generale de participare sunt conform art. 456 din O.U.G. nr.57/2019 Codul Administrativ
 
Condiții specifice:
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respective studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență
  • Competențe digitale-nivel avansat-dovedite prin diplomă/certificate de competențe digitale
 
Data, ora și locul de desfășurare al concursului:
 
  • Proba scrisă în data de 16.12.2019, ora 09.00, la sediul Primăriei Comunei Topalu
  • Interviul în data de 17.12.2019, ora 09.00, la sediul Primăriei Comunei Topalu
 
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Primăriei Comunei Topalu, respective 15.11.2019-05.12.2019, inclusiv, până la ora 16.00
 
Condițiile de participare la concurs, bibliografia și actele solicitate candidațiilor pentru dosarul de înscriere sunt afișate la avizierul Primăriei Comunei Topalu și pe pagina de internet a instituției.
 
Comunei Topalu și pe pagina de internet a instituției.
 
Persoană de contact-Cojocaru Daniela, secretar general, telefon 0241256206, e-mail: secretar@primariatopalu.ro.

Sursă foto (cu rol ilustrativ): Arhivă ZIUA de Constanța

Ti-a placut articolul?

Comentarii