Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
11:23 16 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria comunei Cerchezu județul Constanţa angajează referent. Ce condiții trebuie îndeplinite și când va avea loc concursul

ro

12 Oct, 2018 07:02 415 Marime text
Primăria Comunei Cerchezu, Județul Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă determinată, a funcției publice temporar vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent – Compartimentul Salarizare, Resurse Umane, Contabilitate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 6 luni.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 17 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 29 octombrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 01 noiembrie 2018, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Cerchezu, str. General Cerchez nr. 28, Județul Constanţa, telefon: 0241/780.204.

Ti-a placut articolul?

Comentarii