Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
09:58 19 01 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria comunei Agigea organizează concurs pentru ocuparea funcției de administrator public

ro

24 Nov, 2020 14:17 1720 Marime text
  • Concursul are loc în zilele de 18 și 22 decembrie 2020.

În baza HG nr. 286/2011 și a HG nr. 1.027/2014, Primăria comunei Agigea, județul Constanța, organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă determinată, a funcției contractuale de conducere, vacante, de administrator public.

Concursul va avea loc la sediul Primăriei, din Agigea, str. Bujorului nr. 11, în data de 18 decembrie 2020, la ora 10.00 (proba scrisă), și pe 22 decembrie 2020, ora 14.00 (interviul).

Condiții specifice:

- studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul de licență - drept;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite - minimum 3 ani;
- experiență în administrația publică - minimum 5 ani.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Agigea, în perioada 23 noiembrie - 8 decembrie a.c., inclusiv.

Condițiile de participare și bibliografia stabilită se afișează la sediul unității.

Relații suplimenatre se pot obține la sediul Primăriei Agigea și la telefon 0241-738.172, Compartiment Resurse Umane.


Sursa foto (cu rol ilustrativ): ZIUA de Constanța

Ti-a placut articolul?

Comentarii