Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:15 17 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Post vacant la Primăria municipiului Mangalia. Ce condiții trebuie îndeplinite și când va avea loc concursul

ro

04 Feb, 2018 15:09 2274 Marime text
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de secretar al municipiului Mangalia, judeţul Constanţa.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani;
  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 19 februarie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 01 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
 
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile de la adta publicării anunțului în Monitorul Oficial.
 
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726, fax 0374.112.727 și email informatii.concurs@anfp.gov.ro, persoană de contact Daniela Iacob. 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii