Post vacant la Primăria comunei Vulturu, judeţul Constanţa. Ce condiţii trebuie îndeplinite şi când este programat concursul
Post vacant la Primăria comunei Vulturu, judeţul Constanţa. Ce condiţii trebuie îndeplinite şi când este
30 Sep, 2018 08:16
ZIUA de Constanta
1954
Marime text

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 17 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 31 octombrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii