Post de conducere vacant la Primăria Mangalia. Când este organizat concursul şi ce condiţii trebuie îndeplinite
Post de conducere vacant la Primăria Mangalia. Când este organizat concursul şi ce condiţii trebuie îndeplinite
17 Jun, 2018 21:47
ZIUA de Constanta
1478
Marime text



Concursul se va organiza astfel:
- 16 iulie 2018 ora 10.00, proba scrisă;
- 18 iulie 2018, ora 10.00 interviul.
Condiţii de participare la concurs:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Mangalia în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial.
Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Mangalia din Şoseaua Constanţei nr. 13, Serviciul Resurse Umane-Salarizare, telefon 0241.751.060, int. 214, fax: 0241.755.606.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii