Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:17 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Oportunitate de angajare la Primăria Municipiului Mangalia. Ce posturi sunt vacante

ro

27 Jul, 2021 07:18 1781 Marime text
  • Posturi vacante la Primăria Municipiului Mangalia!
Primăria Municipiului Mangalia organizează concurs de recrutare în data de 18.08.2021, ora 10.00 - proba scrisă şi în data de 20.08.2021, ora 10.00 - interviul, la sediul Primăriei Municipiului Mangalia, Şos. Constanţei nr. 13, conform prevederilor art. 11 din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 şi ale H.G. nr. 286/2011, pentru ocuparea următoarelor functii contractuale de executie vacante:
                                                                                                               
• Referent, treaptă profesională I - Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor Mangalia.
• Arhivar, treaptă profesională IA - Compartimentul registrul agricol, arhivă.


Condiţii specifice pentru ocuparea postului de referent, treaptă profesională I:
  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în muncă - minimum 3 ani si 6 luni.
Condiţii specifice pentru ocuparea postului de arhivar, treaptă profesională IA:
  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în muncă - minimum 6 ani si 6 luni.
Din cadrul Serviciului investiţii, patrimoniu, servicii publice, administrativ şi situaţii de urgenţă - 1 post.

Concursul se va desfăsura astfel:
  • proba scrisă în data de 17 august 2021, ora 10.00;
  • proba interviu în data de 19 august 2021, ora 10.00.
Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
  • cel puţin studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă, domeniul de licenţă ştiinţe inginereşti;
  • certificat de absolvire curs de initiere sef serviciu voluntar pentru situaţii de urgenţă, cod COR 541901 sau curs cadru tehnic PSI cod COR 541902, autorizat de Autoritatea Naţională pentru Calificări şi emis de Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă;
  • vechime în specialitate - 9 ani.
Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 1 O zile lucrătoare de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Primăriei Comunei Vetis.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul primăriei, persoană de contact - Bretan Diana Roxana, telefon 0769046316, e-mail primaria@vetis.ro
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii