Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:50 26 11 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Locuri de muncă Constanța Primăria Lumina scoate la concurs un post vacant. Ce trebuie să faci

ro

26 Nov, 2025 09:45 52 Marime text


Primaria comunei Lumina, județul Constanța, organizează în data de 18 decembrie 2025 (ora 10.00 - proba scrisă) și 22 decembrie 2025 (ora 10.00 - proba interviu), concursul de recrutare pentru funcția de referent în Comporatmentul Cultură, Sport și Activități pentru Tineret.
 
Condiţii generale: cele prevăzute de art. 15 din HG nr. 1336/2022 cu modificările și completările de art. 542 alin. 1 și 2 în OUG nr. 57/2019 cu modificările și completările ulterioare.
 
Condiții specifice privind ocuparea postului:
 
1. Studii de specialitate: Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență;
2. Vechimea în muncă necesară ocupării postului: fără vechime;

3. Disponibilitate privind programul de lucru;
4. Permis conducere categoria B.
 
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

 
Actele vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformitații copiilor cu acestea.
 
Bibliografie Compartiment Cultură, Sport și Activități pentru Tineret
 
1. ORDIN nr. 2062 din 9 iunie 2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenţa, gestionarea şi inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice
2. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 118 din 21 decembrie 2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificarile si completarile.
3. ORDIN nr. 2883 din 15 decembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind desfăşurarea activităţilor specifice aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare.
4. LEGE nr. 334 din 31 mai 2002 privind bibliotecile, cu completările și modificările ulterioare.
5. Constituție.
 
Tematica
 
1. ORDIN nr. 2062 din 9 iunie 2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenţa, gestionarea şi inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice cu completările și modificările ulterioare - integral;
2. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 118 din 21 decembrie 2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificarile si completarile - integral;
3. ORDIN nr. 2883 din 15 decembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind desfăşurarea activităţilor specifice aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare - integral;
4. LEGE nr. 334 din 31 mai 2002 privind bibliotecile, cu completările și modificările ulterioare - integral;
5. Constituție - integral.
 
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
 
Concursul va avea loc la sediul Primăriei comunei Lumina, din str. Mare nr. 170.
 
Depunere dosare:
 
Perioada de depunere a dosarelor este cuprinsă între 26 noiembrie 2025 și 10 decembrie 2025, ora 12:00.
 
Selecția dosarelor se va realiza în termen de maximum două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere.
 
Eventualele contestații pot fi depuse în termen de cel mult 24 de ore de la afișarea rezultatului selecției dosarelor.
 
Solutionarea contestațiilor se va efectua în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a acestora.
 
Relații suplimentare despre continuțul dosarului și a bibliografiei se pot obține:
 
- site-ul Primăriei: www.primaria-lumina.ro - Secțiunea Resurse Umane;
- de la sediul instituției - avizier sau la tel. 0241/251828 (int. 1001). Persoană de contact: Călin Doinița - Compartiment Resurse Umane.
 
 
Citește și:
Angajări Constanța: Staţiunea de Cercetare – Dezvoltare pentru Pomicultură Constanţa angajează inspector resurse umane
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii