Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:26 25 08 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Județean Constanța scoate la concurs un post vacant de inspector. Ce condiții trebuie îndeplinite

ro

03 Nov, 2018 08:18 610 Marime text
Consiliul Județean Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector – studii superioare, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Mediu de Afaceri. Atragere Investiţii, Creşterea Calităţii Vieţii Cetăţenilor.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă – domeniul drept;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 20 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 10 noiembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, din Municipiul Constanţa, Bd. Tomis nr 51, camera 257, Luni – Joi: 8-16.30, Vineri: 8-14, la telefon 0241/488.430,email: gabriela.musat@cjc.ro.

Ti-a placut articolul?

Comentarii