Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:52 16 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Judeţean Constanţa scoate la concurs un post de director general adjunct. Ce condiții trebuie îndeplinite și când este programat concursul

ro

12 Sep, 2018 15:12 472 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de director general adjunct – Direcţia Generală Tehnică. Urbanism şi Amenajarea Teritoriului.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – ştiinţe economice:
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani;
  • să fie numiţi intr-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă in cazierul administrativ o sancţiune disciplinara neradiată, în condiţiile legii.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 01 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 octombrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 18 octombrie 2018: proba interviu.
Dosarele de concurs se vor depune la camera 241, în perioada 11.09.2018-01.10.2018 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documente preveăzute la articolul 49 din H.G.R., numărul 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:
  1. formularul de înscriere prevăzut  în anexa numărul trei;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copii ale diplomelor  de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  5. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specializarea studiilor exercitării funcției publice, după caz;
  6. copia carnetului de muncă și după caz, a adevrinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată , care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  7. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare  pentru efort fizic, în timpul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic  și se testează prin probă suplimentară;
  8. cazier administrativ;
 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.
 
Relații suplimentare se obțin la sediul Consiliului Judeţean Constanța, camera 260, telefon 0241/488.430, persoană de contact Manuela Baciu.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii