Consiliul Județean Constanța angajează. Ce post este vacant
Consiliul Județean Constanța angajează. Ce post este vacant
13 Jun, 2025 11:25
ZIUA de Constanta
448
Marime text

Concursul va avea mai multe probe, după cum urmează: selecţia dosarelor: 30.06.2025, ora 10.00, la sediul instituţiei cu afișare rezultate selecţia dosarelor de concurs: până la data de 01.07.2025; depunere contestații privind selecția dosarelor: până la data de 02.07.2025 și soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la selecția dosarelor: până la data de 03.07.2025;
Proba scrisă are loc la data de 07.07.2025, ora 10.00, la sediul instituţiei. Afișare rezultate proba scrisă se face până la data de 08.07.2025. Depunere contestații pentru proba scrisă se face până la data de 09.07.2025. Soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba scrisă se face până la data de 10.07.2025;
Proba interviu are loc la data de 10.07.2025, ora 11.00, la sediul instituţiei. Afișarea rezultatelor la proba interviu se face până la data de
11.07.2025. Depunere contestații pentru proba interviu se face până la data de 14.07.2025. Soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba interviu se face până la data de 15.07.2025. Afișarea rezultatelor finale se face la data de 16.07.2025
Condiţii de participare
Candidaţii trebuie sǎ îndeplineascǎ: condiţiile generale prevăzute la art. 15 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;cunoaşte limba română, scris şi vorbit;are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare sunt următoarele: contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice: persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Condiţii specifice sunt studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în Ramura de știință: Științe Juridice, domeniul de licență: Drept, specializarea: Drept; absolvent cu diplomă a studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării postului: minimum 7 ani.
Dosarele de concurs se depun la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, din B-dul Tomis nr.51, la cam. 241, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, începând cu data de 13.06.2025, până la data de 26.06.2025, ora 16.30 şi conţin în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane, Salarizare sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea prevederilor alin. (6) şi (8), după caz, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Bibliografia la concursul pentru ocuparea prin recrutare a funcției contractuale de conducere vacante – Director, gradul II al Direcției de Pază a Județului Constanța:
1. Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Constitutia României republicată;
3. Codul muncii din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003), cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 (**republicată**) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Hotărârea de Guvern nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 295 din 28 iunie 2004 (**republicată**) privind regimul armelor, componentelor esențiale şi al muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
8. Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Legea-cadru nr. 153 / 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările şi completările ulterioare;
12. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematica la concursul pentru ocuparea prin recrutare a funcției contractuale de conducere vacante – Director, gradul II al Direcției de Pază a Județului Constanța:
1. Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
– Partea a III -a, Titlul V, Capitolul VI, Capitolul VII, Capitolul VIII;
– Partea a V-a;
– Partea a VI-a, Titlul III;
2. Constitutia României republicată: integral;
3. Codul muncii din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003), cu modificările şi completările ulterioare: integral;
4. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 (**republicată**) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare: integral;
5. Hotărârea de Guvern nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare: integral;
6. Legea nr. 295 din 28 iunie 2004 (**republicată**) privind regimul armelor, componentelor esențiale şi al muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare: integral;
7. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare:
– Capitolul I : Secţiunea 1, Secţiunea a-3-a, Secţiunea a-5-a;
8. Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare:
– Capitolul II;
– Capitolul V;
9. Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările şi completările ulterioare: integral;
10. Legea-cadru nr. 153 / 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:
– Capitolul I;
– Capitolul II;
– Capitolul III;
– Capitolul IV;
– Anexa VII;
11. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările şi completările ulterioare: integral;
12. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările şi completările ulterioare: integral.
Persoană de contact este Magiru Elena – Inspector Superior, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon: 0241/488430, e-mail: elena.magiru@cjc.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine în programul: de luni până joi între orele 8-16,30 şi vineri între orele 8-14,00.
Citește și:
Grădinița „Curcubeul Magic” din Constanța angajează bucătar!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii