Angajări Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” scoate mai multe posturi la concurs. Detalii
Angajări Constanța: Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” scoate mai multe posturi
22 Sep, 2025 10:59
ZIUA de Constanta
164
Marime text



Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” scoate la concurs mai multe posturi vacante, cum ar fi: Registrator medical (2 posturi), Referent de specialitate gradul I și Infirmieră.
Mai jos vă prezentăm anunțurile de angajare integral:
Registrator medical
În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs următoarele posturi vacante:
- 1 post registrator medical - Serviciul Tehnic - Administrativ - Secretariat
- 1 post registrator medical - Spitalizare de Zi
Condiții generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice de participare:
• registrator medical
– diplomă de studii medii;
– 6 luni vechime în activitate.
Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate - copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz - copie;
e) certificat de naștere - copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului - copie;
g) carnetul de muncă, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare - copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise şi/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) - original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverință care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii) - original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane - original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenți medicali) - copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) - copie;
n) adeverință OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) - original;
o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;
p) chitanță plată taxă concurs - original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu șina în ordinea enumerată în anunț.
Concursul se va desfășura la sediul unității, astfel:
Până la data de 06.10.2025, ora 12:00, candidații pot depune dosarele de concurs.
În data de 07.10.2025, ora 10:00, are loc selecția dosarelor, iar la ora 12:00 se vor afișa rezultatele acestei etape.
Contestațiile privind selecția dosarelor se pot depune până la data de 08.10.2025, ora 12:00. În aceeași zi, la ora 14:00, se vor soluționa contestațiile, iar la ora 15:00 vor fi comunicate rezultatele.
Proba scrisă este programată pentru 09.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele se vor afișa în aceeași zi, la ora 12:00. Contestațiile la această probă se pot depune până la data de 10.10.2025, ora 12:00, urmând ca soluționarea lor să aibă loc la ora 13:00, iar rezultatele finale ale contestațiilor la ora 14:00.
Proba de interviu se va desfășura în data de 13.10.2025, ora 09:00, iar rezultatele se vor afișa la ora 12:00. Contestațiile pot fi depuse până la data de 14.10.2025, ora 12:00, acestea urmând a fi soluționate în aceeași zi, la ora 14:00, iar rezultatele vor fi afișate la ora 15:00.
Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate în data de 14.10.2025, ora 16:00.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța - REGISTRATURA unității.
Bibliografie registrator medical
1) Ordinul nr. 1782/2006 privind înregistrarea şi raportarea statistică a pacienților care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă şi spitalizare de zi cu modificările și completările ulterioare.
2) Ordinul nr. 641/2021 privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate în regim de spitalizare continuă şi de zi, precum şi a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale pentru care se solicită reconfirmarea cu modificările si completările ulterioare.
3) Legea nr. 46/2003 - privind drepturile pacientului, publicata în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
4) Ordinul ministrului sănătății nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat in Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare.
5) Legea nr. 95/2006 - privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare
Titlul VII - spitale
Titlul VIII - capitolul II Secțiunea 1 - persoanele asigurate
- dovada calității de asigurat
6) OMS 1101/ 30 septembrie 2016 - privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistentei medicale în unități sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
– Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucrează în sistemul sanitar la produse biologice.
– Precauțiunile standard: Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infecțiilor asociate asistentei medicale.
7) Ordinul nr 1761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice si private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia, publica in Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările și completările ulterioare și Anexa nr 3.
8) Competente informatice (pachet Microsoft Office - Word și Excel)
9) Fișa postului
Referent de specialitate gradul I
În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs postul vacant:
– 1 post Referent de specialitate gradul I - Serviciul Achiziții și Relații Publice
Condiții generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba româna, scris și vorbit;
c) are capacitate de munca în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificările și completările ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare:
Referent de specialitate gradul I - Serviciul Achiziții și Relații Publice
– nivelul studiilor si domeniul studiilor - economice /tehnice/juridice, absolvite cu diplomă de licență sau ciclul II Bolognă absolvite cu diplomă de master.
– minim 6 ani si 6 luni vechime in specialitate (Conf. Ordinului nr. 1470/2011)
– alte condiții: cunoștințe operare PC
Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz - copie;
e) certificat de naștere - copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului - copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea - copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, in situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis in condițiile legii) - original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) - copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) - copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) - original;
o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;
p) chitanță plata taxă concurs - original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu șină în ordinea enumerata in anunț.
Concursul se va desfășura la sediul unității, astfel:
Până la data de 06.10.2025, ora 12:00, se pot depune dosarele de concurs.
Selecția dosarelor se va desfășura în data de 07.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele acestei etape vor fi afișate la data de 08.10.2025, ora 10:00.
Contestațiile privind selecția dosarelor pot fi depuse până la data de 09.10.2025, ora 10:00. Acestea vor fi soluționate în data de 10.10.2025, ora 10:00, iar comunicarea rezultatelor va avea loc în aceeași zi, la ora 13:00.
Proba scrisă este programată pentru 13.10.2025, ora 10:00. Rezultatele acesteia vor fi afișate în data de 14.10.2025, ora 10:00. Contestațiile pot fi depuse până la data de 15.10.2025, ora 10:00, urmând să fie soluționate în 16.10.2025, ora 10:00. Rezultatele contestațiilor la proba scrisă vor fi afișate în data de 17.10.2025, ora 10:00.
Proba de interviu se va desfășura în data de 20.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele acesteia vor fi afișate în data de 21.10.2025, ora 10:00. Contestațiile la interviu se pot depune până la data de 22.10.2025, ora 10:00, urmând a fi soluționate în data de 23.10.2025, ora 10:00, cu afișarea rezultatelor la ora 14:00.
Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate la data de 24.10.2025, ora 10:00.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei”, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța.
Infirmieră
În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs următorul post vacant:
– 1 post Infirmiera - UPU-SMURD
Condiții generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaște limba româna, scris si vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare:
– Infirmiera UPU - SMURD
Condiții de participare:
– nivelul studiilor - Școala generala
– curs de infirmieră
– vechime - minim 6 luni vechime în activitate
Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz - copie;
e) certificat de naștere - copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului - copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea - copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, in situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis in condițiile legii) - original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) - copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) - copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) - original;
o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;
p) chitanță plata taxă concurs - original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu șină în ordinea enumerata în anunț.
Concursul se va desfășura la sediul unității, astfel:
Până la data de 06.10.2025, ora 12:00, candidații pot depune dosarele de concurs.
Selecția dosarelor va avea loc în data de 07.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele acestei etape vor fi afișate în ziua următoare, 08.10.2025, ora 10:00.
Contestațiile privind rezultatele selecției dosarelor pot fi depuse până la data de 09.10.2025, ora 10:00. Acestea vor fi soluționate la 10.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele contestațiilor vor fi comunicate în aceeași zi, la ora 13:00.
Proba scrisă se va desfășura în data de 13.10.2025, ora 10:00, iar rezultatele vor fi afișate la 14.10.2025, ora 10:00. Contestațiile la proba scrisă se pot depune până la 15.10.2025, ora 10:00, urmând să fie soluționate la 16.10.2025, ora 10:00. Rezultatele contestațiilor vor fi afișate în data de 17.10.2025, ora 10:00.
Proba de interviu este programată pentru 20.10.2025, ora 10:00. Rezultatele acestei etape vor fi afișate în data de 21.10.2025, ora 10:00. Contestațiile pot fi depuse până la 22.10.2025, ora 10:00, iar soluționarea lor va avea loc la 23.10.2025, ora 10:00. Rezultatele contestațiilor la interviu vor fi afișate în aceeași zi, la ora 14:00.
Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate la data de 24.10.2025, ora 10:00.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei”, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța.
Citește și:
Angajări Constanța: Șansă de carieră la ARSVOM. Se organizează concurs pentru ocuparea unui post de inginer
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii