Angajări Constanța Primăria Pecineaga anunță post vacant pe perioadă nedeterminată
Angajări Constanța: Primăria Pecineaga anunță post vacant pe perioadă nedeterminată
03 Oct, 2024 10:12
ZIUA de Constanta
898
Marime text
Primaria comunei Pecineaga, județul Constanța, a făcut un public anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea postului vacant, de natură contractuală în baza art. 14 și 18 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, după cum urmează: Administrator piață (periodă nedeterminată).
Publicarea anunțului s-a făcut la data de 03.10.2024, iar perioada de depunere a dosarelor este 03.10.2024 – 16.10.2024.
Perioada selecție dosare concurs este în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Afișare rezultate selecție se face în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor.
Contestatiile cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de inscriere se depun in maxim o zi lucratoare (24 ore) de la afisarea rezultatului selectiei dosarelor de catre comisia de concurs, la secretarul comisiei de solutionare a contestatiei. Comisia de soluționare a contestațiilor va afișa rezultatul final în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Dupa afișarea rezultatelor de la proba scrisă și la proba interviu, după fiecare în parte, candidații nemultumiți pot face contestație în termen de cel mult 24 ore de la data afișării rezultatului, respectiv de la data afisării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul instituției, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care nu sunt depuse contestații la proba scrisă, data pi ora programării susținerii interviului pot fi modificate la solicitarea candidaților consemnate în scris, cu acordul comisiei de concurs.
Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maxim trei zile lucrătoare de la data susținerii ultimei probe.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu .
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru același post, cu conditia ca aceștia sa fi obtinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigator.
În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
a) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) Certificate de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) Adeverința medical care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European.
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formularul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.Pentru candidații cu dezabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit.b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz,candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și /sau probei practice.
Dosarele de înscriere se depun începând cu data de 03.10.2024, ora 8.00 până pe data de 16.10.2024, ora 16.00, la sediul Primăriei comunei Pecineaga , str. Șoseaua tefan Cel Mare nr. 61, judetul Constanța. Responsabil primire documente este GOBEAJA Mihaela, secretarul comisie de concurs.
Condiții de studii sunt reprezentate de studii superioare absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă de minim 1 an, durată timp de muncă este 8h/zi- 40h/săptămână/ perioadă. nedeterminată
Alte condiții/cerințe specifice sunt cunoștiințe PC- Curs ECDL complet, absolvit cu diplomă.
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, actualizat, art. 247-259Titlul XI Capitolul II Răspunderea disciplinară și Capitolul III Răspunderea Patrimonială, cu tematica reglementări legale privind răspunderea disciplinară și răspunderea patrimonială.
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
-art. 111-163 – Partea a III-a , Capitolul III- Consiliul local și Capitolul IV- Primarul
– art. 538-579 – Titlul III – Personalul contractual dinautoritățile și instituțiile publice.
3. Hotărârea Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice- cu tematica reglementări privind comerțul cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice- cu tematica reglementări privind comerțul cu produse și servicii de piață în unele zone publice.
4 . Legea nr. 319/2006 a sănătății și securității în muncă, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: sănătatea și securitatea în muncă.
Citește și:
Se fac angajări la Spitalul Clinic Judeţean Constanţa!
Date importante în vedera angajării
Data, ora și locul desfășurării probei scrise este 28.10.2024, ora 10:00, Primăria Comunei Pecineaga, județul Constanța, Șos. Ștefan cel Mare nr. 61.Publicarea anunțului s-a făcut la data de 03.10.2024, iar perioada de depunere a dosarelor este 03.10.2024 – 16.10.2024.
Perioada selecție dosare concurs este în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Afișare rezultate selecție se face în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor.
Contestatiile cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de inscriere se depun in maxim o zi lucratoare (24 ore) de la afisarea rezultatului selectiei dosarelor de catre comisia de concurs, la secretarul comisiei de solutionare a contestatiei. Comisia de soluționare a contestațiilor va afișa rezultatul final în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Dupa afișarea rezultatelor de la proba scrisă și la proba interviu, după fiecare în parte, candidații nemultumiți pot face contestație în termen de cel mult 24 ore de la data afișării rezultatului, respectiv de la data afisării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul instituției, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care nu sunt depuse contestații la proba scrisă, data pi ora programării susținerii interviului pot fi modificate la solicitarea candidaților consemnate în scris, cu acordul comisiei de concurs.
Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maxim trei zile lucrătoare de la data susținerii ultimei probe.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu .
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru același post, cu conditia ca aceștia sa fi obtinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigator.
Condiții de participare
În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant.Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
a) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) Certificate de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) Adeverința medical care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European.
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formularul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.Pentru candidații cu dezabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit.b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz,candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și /sau probei practice.
Dosarele de înscriere se depun începând cu data de 03.10.2024, ora 8.00 până pe data de 16.10.2024, ora 16.00, la sediul Primăriei comunei Pecineaga , str. Șoseaua tefan Cel Mare nr. 61, judetul Constanța. Responsabil primire documente este GOBEAJA Mihaela, secretarul comisie de concurs.
Condiții de studii sunt reprezentate de studii superioare absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă de minim 1 an, durată timp de muncă este 8h/zi- 40h/săptămână/ perioadă. nedeterminată
Alte condiții/cerințe specifice sunt cunoștiințe PC- Curs ECDL complet, absolvit cu diplomă.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, actualizat, art. 247-259Titlul XI Capitolul II Răspunderea disciplinară și Capitolul III Răspunderea Patrimonială, cu tematica reglementări legale privind răspunderea disciplinară și răspunderea patrimonială.2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
-art. 111-163 – Partea a III-a , Capitolul III- Consiliul local și Capitolul IV- Primarul
– art. 538-579 – Titlul III – Personalul contractual dinautoritățile și instituțiile publice.
3. Hotărârea Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice- cu tematica reglementări privind comerțul cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice- cu tematica reglementări privind comerțul cu produse și servicii de piață în unele zone publice.
4 . Legea nr. 319/2006 a sănătății și securității în muncă, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: sănătatea și securitatea în muncă.
Citește și:
Se fac angajări la Spitalul Clinic Judeţean Constanţa!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii