Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
06:24 25 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Centrul 338 Mentenanță Tehnică Navală angajează! Trei posturi vacante, scoase la concurs

ro

17 Apr, 2025 09:50 735 Marime text


Centrul 338 Mentenanţă Tehnică Navală, județul Constanța, din Ministerul Apărării Naţionale, organizează concurs pentru ocuparea a trei posturi vacante, astfel: bibliotecar debutant, expert debutant (expert în securitate și sănătate muncă) și referent debutant.

Bibliotecar debutant

Concursul se organizează pentru postul de Bibliotecar debutant în cadrul Bibliotecii tehnice din Secția planificarea producției și dezvoltare tehnologică din Centrul 338 Mentenanţă Tehnică Navală. Postul este pe perioadă  nedeterminată, iar timpului de muncă este de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt următoarele:

– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia public (însoţite de suplimentele aferente, după caz);
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.

– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
– curriculum vitae, model comun european.
– acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate – se completează odată cu depunerea dosarului.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale în vederea verificării conformităţii cu acestea.

Până când se pot depune dosarele de concurs?


Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este 06.05.2025, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, la compartimentul resurse umane, persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667.985 int. 105.

Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.

Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:

– deţinerea cetăţeniei române sau cetăţeniei unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
– cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– deţinerea unei stări de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplinirea condiţiilor de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, a altor condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– candidatul să nu fi fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– candidatul să nu execute o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

Candidații trebuie să fie absolvent de studii superioare în domeniul tehnic, cu diplomă de licenţă, se obligă ca în termen de maxim un an de la angajare să dețină un curs de specializare Bibliotecar (studii superioare), să aibă deprinderi de utilizare Microsoft Office – nivel mediu și nivelul de acces la informaţii clasificate este „strict secret” conform prevederilor H.G. 585/2002, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”.

Vechimea în muncă nu este necesară.

Programul concursului

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 09.05.2025 / 15.00 la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, în data de 12.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, secţiunea anunţuri în data de 13.05.2025/ 15.00.

Proba scrisă

Proba scrisă se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 15.05.2025, ora 10.00;
Rezultatul la proba scrisă se afişează în data de 16.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 19.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrise se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 20.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.

Interviul

Interviul se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 21.05.2025, începând cu ora 10.00.

Rezultatul la interviu se afişează în data de 22.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.

Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 23.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.

Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 26.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.

Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 27.05.2025, ora 15.00.

Tematica

1. Legea 334 din 2002 – LEGEA BIBLIOTECILOR
1. CAP I – Dispoziţii generale, art 1- 8
2. CAP II – Sistemul naţional de biblioteci, art 9 – 10; Seccțiunea D art. 20-21;
3. CAP III – Patrimoniul bibliotecilor, art 39 – 41
4. CAP IV – Personalul bibliotecilor, art 44 – 49
5. CAP V – Conducerea bibliotecilor, art 52 – 54
6. CAP VI – Drepturile şi obligaţiile utilizatorilor, art 63 – 64;
7. CAP VII – Dispoziţii tranzitorii şi finale, art 68 ;
2. Ordinul nr. M.23 din 17 februarie 2014 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind funcţionarea bibliotecilor în Armata României Publicat în: Monitorul Oficial Nr. 140 din 26 februarie 2014
1. CAP I – Dispoziţii generale, art 1- 4
2. CAP II – Sistemul de biblioteci militare, art 5 – 10;
3. CAP III -Structura şi cadrul activităţii bibliotecilor militare din Armata României, art 11 – 16; art 18-19;
4. CAP IV – Patrimoniul bibliotecilor, art 22 – 49
3. Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare.
1. Cap.I – Dispoziții generale: art. 1-3,
2. Cap.II – Clasificarea şi declasificarea informaţiilor. Măsuri minime de protecţie specifice claselor şi nivelurilor de secretizare – art 4- 10, 19 – 26, 33, 35, 38;
3. Cap.III – Reguli generale privind evidenţa, întocmirea, păstrarea, procesarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea şi distrugerea informaţiilor clasificate – art. 40-81
4. Cap.IV – Protecţia informaţiilor secrete de stat – art.83, 90, 92, 96-120, 123 – 135, 139- 140, 160, 162,.
5. Cap.VII – Securitatea industrială: art. 198, 207 – 210
4. Hotărârea Guvernului nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu, cu modificările şi completările ulterioare.
1. art. 1-16.
5. Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
1. Cap.II – Domeniu de aplicare;
2. Cap.III – Obligaţiile angajatorilor;
3. Cap.IV – Obligaţiile lucrătorilor
6. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare.
1. Titlul I – Dispoziţii generale – Cap. I – Domeniul de aplicare, art. 1,2
2. Cap. II -Principii fundamentale – art. 3-9
3. Titlul II – Contractul individual de muncă – Cap. II -Executarea contractului individual de muncă – art. 37-48
4. Cap. IV – Suspendarea contractului individual de muncă – art. 49-54
5. Titlul III – Timpul de muncă şi timpul de odihnă – Cap. I – Timpul de muncă – art. 111-119, 129-132;
6. Cap. III – Concediile- art. 144-158;
7. Titlul IV – Salarizarea- Cap. III – Plata salariului- art. 166-171;
8. Titlul V – Sănătatea şi securitatea în muncă- Cap. I – Reguli generale- art. 175-182;
9. Titlul XI – Răspunderea juridică- Cap. I – Regulamentul intern – art. 241-246;
10. Cap. II – Răspunderea disciplinară- art. 247-252;
11. Cap. III – Răspunderea patrimonială- art. 253-259;
7. Manual „Mașini și instalații navale”, autori: Prof. univ. dr. ing. Alexandru DRAGALINA, Prof. univ. dr. ing. Corneliu COSTINIUC, Prof. univ. dr. ing. Traian FLOREA, Ing. Constantin DANCU, Editura Muntenia – Constanța, 2007.
1. Cap. 3, pag. 55 – 62, pag. 66 – 68, pag. 70 – 78, pag. 81 – 86, pag. 92 – 103
2. Cap. 4, pag. 105 – 109, pag. 117 – 131;
3. Cap. 6, pag. 141 – 142, pag. 149 – 152, pag. 179 – 186.

Bibliografia

1. Legea bibiotecilor nr. 334 din 31 mai 2002, cu modificările și completările ulterioare.
2. Ordinul nr. M.23 din 17 februarie 2014 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind funcţionarea bibliotecilor în Armata României Publicat în: Monitorul Oficial Nr. 140 din 26 februarie 2014
3. H.G. 585 / 2002 – pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare.
4. H.G.781 / 2002 – privind protecția informațiilor secrete de serviciu, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare
7. Manual „Mașini și instalații navale”, autori: Prof. univ. dr. ing. Alexandru DRAGALINA, Prof. univ. dr. ing. Corneliu COSTINIUC, Prof. univ. dr. ing. Traian FLOREA, Ing. Constantin DANCU, Editura Muntenia – Constanța, 2007.
NOTE:
1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.
4. Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.
5. Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

 Expert debutant (Expert în securitate și sănătate în muncă)

Concursul se organizează pentru postul de Expert debutant (Expert în securitate și sănătate în muncă) în cadrul Compartimentului securitate și sănătate în muncă și protecția mediului din Centrul 338 Mentenanţă Tehnică Navală. Postul este pe perioadă nedeterminată, iar durata timpului de muncă este de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână.

Data limită de depunere a dosarelor

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este 06.05.2025, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, la compartimentul resurse umane, persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667.985 int. 105.
Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.
Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

Candidații trebuie să fie ă fie absolvențo de studii superioare în domeniul tehnic, cu diplomă de licenţă, să deţină cumulativ: un curs in domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puțin 80 de ore; o diplomă sau un certificat de absolvire, după caz, a unui program de învățământ postuniversitar în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puţin 180 de ore.

Cerinţa minimă prevăzută la punctul 2 este considerată îndeplinită şi în situaţia în care persoana a obţinut o diplomă de master sau doctorat în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă.
Diplomele de studii și certificatele de absolvire să fie recunoscute de Ministerul Educației sau de Autoritatea Naţională Pentru Calificări;
De asemenea, candidații trebuie să aibă  deprinderi de utilizare Microsoft Office – nivel mediu, nivelul de acces la informaţii clasificate este „strict secret” conform prevederilor H.G. 585/2002, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”, iar vechimea în muncă nu este necesară.

Programul concursului

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 09.05.2025 / 15.00 la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, în data de 12.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, secţiunea anunţuri în data de 13.05.2025/ 15.00.

Proba scrisă

Proba scrisă: se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 14.05.2025, ora 10.00;
Rezultatul la proba scrisă se afişează în data de 15.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 16.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrise se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 19.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.

Interviul

Interviul se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 20.05.2025, începând cu ora 10.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 21.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 22.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 23.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 26.05.2025, ora 15.00.

Tematica:

1. Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare, integral.
2. H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
3. Codul Muncii din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003), cu modificările şi completările ulterioare, integral.
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare, integral.

Bibliografia:

1. Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
2. H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Codul Muncii din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003), cu modificările şi completările ulterioare.
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
NOTE:
1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.
4. Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.
5. Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

Referent debutant 

Concursul se organizează pentru postul de Referent debutant în cadrul Structurii de Securitate din Centrul 338 Mentenanţă Tehnică Navală. Postul este pe perioadă nedeterminată, iar durata timpului de muncă este de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână.

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 06.05.2025, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, la compartimentul resurse umane, persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667.985 int. 105.
Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.
Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

Candidații trebuie să fie absolvenți de studii medii, cu diplomă de bacalaureat, să aibă deprinderi de utilizare Microsoft Office – nivel mediu, nivelul de acces la informaţii clasificate este „strict secret” conform prevederilor H.G. 585/2002, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”, iar vechimea în muncă nu este necesară.

Programul concursului

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 09.05.2025 / 15.00 la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, în data de 12.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 şi pe pagina de internet Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, secţiunea anunţuri în data de 13.05.2025/ 15.00.

Proba scrisă

Proba scrisă se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 16.05.2025, ora 10.00;
Rezultatul la proba scrisă se afişează în data de 19.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 20.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 21.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.
2. Proba practică: se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 22.05.2025, ora 10.00;
Rezultatul la proba practică se afişează în data de 23.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 26.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba practică se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 27.05.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.

Interviul

 Interviul se desfăşoară la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 28.05.2025, începând cu ora 10.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 29.05.2025, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa, în data de 30.05.2025, până la ora 15.00; persoană de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, telefon 0241 / 667985 int. 105.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 02.06.2025, de la ora 14.00 până la ora 15.00.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul Centrului 338 Mentenanţă Tehnică Navală, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 03.06.2025, ora 15.00.

Bibliografie

1. Legea nr. 182 / 2002 – privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare.
2. HG585 / 2002 – pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare.
3. HG781 / 2002 – privind protecția informațiilor secrete de serviciu, cu modificările şi completările ulterioare.
4. HG353 / 2002 – pentru aprobarea Normelor privind protecția informațiilor clasificate ale Organizației Tratatului Atlanticului de Nord în România, cu modificările şi completările ulterioare.
5. M172 / 2021 – Ordin pentru aprobarea Normelor privind protecţia informaţiilor clasificate în Ministerul Apărării Naţionale

Tematica

1. Legea nr. 182 / 2002 – privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare, integral.
2. Capitolele I, II, III, IV, VI, IX, X (HG 585 / 2002 – pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare.)
3. HG 781 / 2002 – privind protecția informațiilor secrete de serviciu, cu modificările şi completările ulterioare, integral.
4. HG 353 / 2002 – pentru aprobarea Normelor privind protecția informațiilor clasificate ale Organizației Tratatului Atlanticului de Nord în România, cu modificările şi completările ulterioare, integral.
5. Art. 1 – Art. 222 (M 172 / 2021 – Ordin pentru aprobarea Normelor privind protecţia informaţiilor clasificate în Ministerul Apărării Naţionale).

NOTE:
1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.
4. Zilele de 18.04.2025 și 21.04.2025 sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 53/2003-Codul muncii.
5. Ziua de 02.05.2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar, conform prevederilor H.G. 2/2025.

Citește și:
Angajări ConstanțaDirecția Cultură și Sport Mangalia scoate la concurs un post vacant. Vezi până când se pot depune dosarele
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii