Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:07 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pepsi Pulse Level, barometrul dansului la Liberty Parade

ro

10 Jul, 2013 12:54 1251 Marime text
Bucureşti, 10 iulie 2013. Plin de viaţă şi în căutare de experienţe de vară cu distracţie la cote maxime, Pepsi îşi provoacă fanii prezenţi la Liberty Parade să danseze cât mai mult și mai energic. Pepsi Pulse Level, cea mai nouă aplicaţie pentru mobil a brandului, oferă celor prezenți la Liberty Parade șansa de a câștiga multe doze de Pepsi dacă dansează cât îi ţin puterile. Aplicaţia Pepsi Pulse Level poate fi descărcată începând cu 8 iulie din Appstore şi Google Play și va fi activă în ziua festivalului. Liberty Parade se desfășoară pe plaja dintre Venus şi Saturn, pe 13 iulie.
 
„Dincolo de produsele în sine, consumatorii noştri îşi doresc experienţe. Pepsi Pulse Level, o aplicație mobile prin care dorim să oferim o experiență inedită și distractivă celor prezenți la Liberty Parade, devine barometrul dansului vara aceasta. Cu ajutorul unor senzori de mişcare, aplicația oferă celor mai entuziaști dansatori de la Liberty Parade șansa multor pauze răcoritoare cu Pepsi”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
 
Descărcând aplicaţia Pepsi Pulse Level, utilizatorii nu trebuie decât să umple „rezervorul” până la 100%, dansând din toate puterile, și vor fi recompensaţi cu Pepsi. Platforma online de „sharing” Pepsi Pulse va găzdui, în premieră, live streaming şi postări live din timpul evenimentului Liberty Parade.
Plaja Liberty Parade va avea 2 centre de premiere semnalizate, cu doze Pepsi, pentru toţi cei care ajung la nivelul de 100% în Pepsi Pulse Level. După ce şi-au ridicat premiul, participanţii pot folosi din nou aplicaţia, în care sunt disponibile și detalii despre următoarele evenimente Pepsi.
 
Aplicația Pepsi Pulse Level face parte din platforma „Live for Now”, cea mai recentă campanie globală Pepsi, bazată pe noua poziţionare a brandului. Creată în urma unei cercetări ample, în mai multe țări, care a inclus mii de consumatori, „Live for Now” reflectă ceea ce își doresc fanii Pepsi de pretutindeni – emoția și bucuria de a trăi clipa prezentă, o atitudine similară cu nucleul identității brandului. „Live for Now” invită fanii Pepsi să trăiască fiecare moment la potențialul maxim, prin intermediul unor platforme globale, bazate pe cultura pop, parteneriate cu vedete și artiști, inovații digitale, evenimente și parteneriate unice.
 
Despre PepsiCo
 
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate în industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii