Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
07:04 10 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

McDonald’s în România împreună de 18 ani

ro

16 Jun, 2013 20:54 610 Marime text
 București, 16 iunie 2013: „În urmă cu 18 ani, în 1995, am deschis primul restaurant McDonald’s din România – McDonald’s Unirii. În prima zi, acesta a întâmpinat peste 15.000 de clienţi – un număr, record dacă ne raportăm la alte deschideri de restaurante care au avut loc în aceeași perioadă în Europa. Acesta a fost doar începutul. Astăzi, McDonald’s România este un brand matur, complex, parte din cultura modernă românească”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
 
Compania McDonald’s a fost fondată în 1955 de către Ray Kroc, care după 5 ani a cumpărat drepturi exclusive pentru numele McDonald. Până în 1958, McDonald’s vânduse deja peste 100 de milioane de hamburgeri.

Filosofia unică a lui Ray Kroc a fost să construiască un lanţ de restaurante care să fie renumit pentru produsele alimentare de calitate şi pentru metodele uniforme de preparare a acestora. Şi-a dorit să ofere produse care să aibă acelaşi gust în fiecare dintre restaurantele companiei. El este cel care a creat Sistemul McDonald’s: compania, furnizorii și partenerii cu francize McDonald’s – care stă la baza succesului realizării visului său.
 
Acum, McDonald’s este un brand emblemă la nivel global, al 4–lea cel mai valoros brand din lume în conformitate cu Millward Brown, cel mai mare prim angajator al lumii și cel mai recunoscut simbol din lume.
În România McDonald’s este un angajator important și totodată partener de încredere al comunității, o companie care s-a dezvoltat odată cu stilul de viață și preferințele consumatorilor săi.
Pe 16 iunie 2013, compania sărbătorește, pe lângă 18 ani de istorie în România, un număr impresionant de inițiative realizate, care arată preocuparea companiei pentru calitatea alimentelor preparate, investiția în oameni și importanța comunității.
 
 18 ani de activitate McDonald’s România înseamnă:
Preocuparea pentru clienți
 Cel mai mare lanț de restaurante din țară - 65 de restaurante în 21 de orașe.
 
 Peste 120 de milioane de euro investiți în restaurante, în modernizarea echipamentelor și a spațiilor destinate preparării alimentelor și clienților.
 
 21 de spaţii modernizate dupa proiecte ale Studioului de Design European McDonald’s din Franţa.
 
 Peste 51 de milioane de clienți serviți în fiecare an.
 
 7 cafenele McCafé – 6 în București și unul în Cluj-Napoca.
 
 Peste 400.000.000 de sandvișuri vândute în ultimii 10 ani.
 
Investiții în oameni
 
 Peste 3.500 de angajați și un total de 25.000 de persoane care au trecut prin școala McDonald’s.
 
 Peste 300 de cursuri pentru dezvoltare managerială și peste 2.000 de ore de training pentru pregătirea fiecărui Store Manager.
 
 220 de Store Manageri McDonald’s absolvenți ai Hamburger University din Chicago și Munchen, două dintre cele mai prestigioase universității de business și leadership.
 
Grija pentru familii
 Peste 20.000 de spectacole susținute de Ronald McDonald.
 
 Peste 750.000 de copii care și-au sărbătorit ziua de naștere la McDonald’s.
 
 Peste 1 milion de Euro investiți de către Fundația pentru Copii Ronald McDonald în proiecte de sănătate.
 
 Peste 9.000 de părinți care au trecut pragul celor două Case Ronald McDonald – din Timișoara și București.
 
Responsabilitate față de clienți

 Peste 2 milioane de Euro investiți de compania McDonald’s în proiecte sportive și educaționale.
 
 Prima companie din sectorul restaurantelor care a făcut cunoscute informațiile nutriționale.
 
 Prima companie care promovează transparența prin proiectul‚ Porți deschise la McDonald’s, prin care fiecare client are posibilitatea de a vizita bucătăriile restaurantelor.

Ti-a placut articolul?

Comentarii