Au fost votate cele mai populare fotografii si filme cu tema eco din concursul EcoPaparazzi al lunii martie
Au fost votate cele mai populare fotografii si filme cu tema eco din concursul EcoPaparazzi al lunii martieBucuresti, 12 aprilie 2011: Au fost votate cele mai populare fotografii si filme cu tema eco din concursul EcoPaparazzi ce s-a desfasurat in luna martie pe platforma www.ecopaparazzi.ro. Cele 35 de materiale inscrise in concurs au incercat sa arate ce inseamna protejarea naturii sau cum este aceasta pusa in pericol. Cei trei castigatori vor primi premii constand in aparate foto si vouchere pentru activitati de turism montan. Concursul EcoPaparazzi continua si in luna aprilie pe platforma www.ecopaparazzi.ro, dezvoltata in parteneriat cu Trilulilu si cu sprijinul Asociatiei Environ si al UPC Romania.
Concursul EcoPaparazzi s-a desfasurat pe www.ecopaparazzi.ro in luna martie si a cuprins doua etape: in perioada 1-31 martie au putut fi inscrise materialele foto si video, iar in urmatoarea saptamana s-a definitivat procesul de votare. Castigatorii au fost desemnati pe 8 aprilie. Acestia sunt:
Premiul I (aparat foto digital si certificat ECDL): Emil Dumitrele, Jud Constanta -
"O pata "verde" intr-un ocean de gri"
Premiul II (MP3 Player 8 GB si 2 zile de catarari cu Par-Alpin): Mihai Cucu, Jud Dolj - "Indiferenta"
Premiul III (2 zile de catarari cu Par-Alpin): Marinel Lungu, Jud Dolj - "Partia de la
Azuga"
Participantii au provenit din judetele Dolj, Constanta, Bucuresti, Cluj, Giurgiu, Vrancea si Cluj. O parte dintre acestia au aflat despre concursul EcoPaparazzi in cadrul caravanei Guerilla Verde, editia a cincea. Caravana a avut loc in luna martie a acestui an si a strabatut orasele Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta pentru a transmite elevilor si studentilor un mesaj de responsabilitate fata de mediu.
Lucrarile inscrise in concurs au raspuns temei "Eco de primavara" si au dat dovada de abordari creative ale ideii de protectie a mediului. Lucrarea de pe locul I, "O pata "verde" intr-un ocean de gri" rastoarna stereotipul din limbaj pentru a ne atrage atentia asupra unui peisaj urban dezolant, murdar si artificial. Filmul de pe locul al II-lea documenteaza rezultatele triste ale unui experiment despre indiferenta oamenilor fata de gunoaiele pe care le intalnesc in cale. Nu in cele din urma, fotografia premiata cu locul al III-lea arata frumusetea simpla a unui colt de natura pe care nu il observam de obicei decat iarna: partia de schi.
Locul I: http://www.trilulilu.ro/GuerillaVerde/f79b7541038056?canal=ecopaparazzi&emisiune=concurs-martie-2011-caravana-guerilla-verde
Locul al II-lea: http://www.trilulilu.ro/GuerillaVerde/d16ce296ae98ab?canal=ecopaparazzi&emisiune=concurs-martie-2011-caravana-guerilla-verde
Locul al III-lea: http://www.trilulilu.ro/GuerillaVerde/fe2b3972a16442?canal=ecopaparazzi&emisiune=concurs-martie-2011-caravana-guerilla-verde
Castigatorii vor intra in posesia premiilor in decursul acestei saptamani.
Concursul EcoPaparazzi continua cu editia lunii aprilie, care se desfasoara intre 1 si 30 aprilie. Sunt asteptate pe adresa contact@ecopaparazzi.rowww.ecopaparazzi.ro, platforma dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania, al Asociatiei Environ si al ECDL Romania. Regulamentul complet al concursului este disponibil pe http://www.ecopaparazzi.ro/index.php?page=regulament . materiale foto si video care sa atraga atentia asupra felului in care comunitatile locale respecta - sau pun in pericol - mediul inconjurator. Se pot inscrie in concurs persoane de orice varsta si provenind din orice localitate. Castigatorii vor primi aparate foto digitale, certificate ECDL si alte surprize si vor fi anuntati pe 2 mai 2011. Concursul EcoPaparazzi se desfasoara pe
Declaratie de presa:
"EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem
aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea
spiritului civic. Doritorii pot incarca
fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro
si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in
spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera
pentru promovarea unui mesaj responsabil
fata de mediul inconjurator." spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, initiator Ecopaparazzi.
Despre EcoPaparazzi:
EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory.
EcoPaparazzi isi propune
sa devina o prezenta online permanenta. Concursul EcoPaparazzi.ro se va
desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei
interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor
pe care le sesizeaza
in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o
voce puternica - o comunitate care, treptat, sa poata provoca
autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata
problemele de mediu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp