Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:38 14 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

MIDASMEDIA – modificări de strategie

ro

30 Aug, 2013 12:23 618 Marime text
COMUNICAT

MIDASMEDIA – modificări de strategie

Midasmedia, liderul de vânzare de publicitate în presa scrisă locală, a operat o serie de modificări în strategia sa de afaceri, pentru a asigura o consolidare a reprezentativității sale, inclusiv în zona de televiziune și de radio.

Astfel Midasmedia va inaugura în cursul lunii septembrie 2013 primul pachet din portofoliul de televiziuni regionale si locale, iar din 2014 va activa si pe piata de vanzari de publicitate radio, după ce în 2013 Midasmedia și-a dezvoltat activitatea prin portofoliul de outdoor cu o retea nationala de back-lituri si colaborarea in vanzari cu Newline Mediahouse.

Pe piața presei scrise, unde Midasmedia va modifica acoperirea zonei Oltenia, prin cooptarea unui nou partener, cotidianul Ediție Specială, în urma separării de Gazeta de Sud (GdS), care și-a modificat recent strategia de afaceri.

Editorul Ediției Speciale a apreciat capacitatea Midasmedia de a dezvolta strategii de vânzare pentru regiunea Olteniei. Midasmedia a reușit să obțină, pentru GdS, în 2012 vânzări în creștere cu peste 15%, in conditiile in care bugetele de publicitate in aceeasi perioada au scazut cu peste 30%.
Cotidianul regional Editie Speciala a intrat in acest an in administrarea unei noi echipe de profesionisti de media. Noul actionariat si management al Editiei Speciale apreciaza performantele Midasmedia si doreste sa contribuie la noua strategie de dezvoltare si pozitionare a producatorilor locali de continut de stiri importante, atat in print, cat si in TV si online.

Pe plan extern, Midasmedia va continua strategia de dezvoltare si de investitii si diversificata in urma atragerii de noi parteneri din piata germana de publicitate. Investitiile Grupului  Ballroom International, cu careMidasmedia si Adevolution sunt afiliate, il pozitioneaza astazi ca cea mai mare regie de vanzari independenta din Europa de Est, cu activitate intensificata in zona de internet si softuri specializate. Prin atragerea recenta ca partener strategic a celui mai mare jucator din piata de outdoor din Germania (http://ballroom-international.com/press/27-stroeer-media-ag-is-a-new-strategic-partner-and-shareholder-of-ballroom-international-group.html), exista asteptari rezonabile de sustinere a proiectelor actuale si de diversificare de portofoliu si know-how.

Midasmedia, regie inființată în 2010, a ajuns la stabilitate și la maturitate în acest moment, reprezentând, prin cei 35 de parteneri ai sai, un tiraj dublu fata de regia concurenta. Partenerii Midasmedia sunt în majoritatea lor ziare locale auditate, lideri de piata cu un istoric extrem de solid de business si de performanta auditata. Midasmedia va continua si politica de colaborare pe proiecte si de consolidare sau integrare de servicii de achizitie de spatiu publicitar, in 2013 colaborand cu un numar total de peste 80 de furnizori media din print, tv, radio si online.

Midasmedia
30.08.2013

Ti-a placut articolul?

Comentarii