Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:44 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Prezenta Ford In cadrul salonului Auto de la geneva 2010

ro

22 Feb, 2010 18:22 1595 Marime text

ford-grand.jpg2 martie: Noua generaţie Ford Focus va fi prezentată presei la ora 11.00, în cadrul standului Ford: hala 5, standul 5251

Debutul noii game de modele Ford C-MAX pregătită pentru producţie

Modelul Ford Kuga combină performanţă cu emisii CO2 reduse

Ford Mondeo dispune de propulsoare cu eficienţă sporită

Noua generaţie Ford Focus îşi face debutul european în cadrul Salonului Auto de la Genva 2010, în data de 2 martie, la numai câteva săptămâni de la dezvelirea acestuia la Salonul Internaţional Auto Nord American. Aceasta este prima sanşă acordată publicului european de a vizualiza autovehiculul ce prefigurează viitoarea generaţie de modele globale dezvoltate de către Ford pe platformă de clasă C.

Viitoarei generaţii Ford Focus i se vor alătura în cadrul salonului versiunile de producţie ale noilor modele C-MAX şi Grand C-MAX prefigurate anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt.
Ford comunică de asemenea îmbunătăţiri la nivel tehnologic pentru modelele Kuga şi Mondeo şi dezvaluie opţiuni suplimentare disponibile pentru modelele Ford S-MAX şi Galaxy.

Noua gamă Ford C-MAX
Noua gamă compusă din modelele Ford C-MAX şi Grand C-MAX, care urmează să intre în comercializare la nivel european pe decursul anului curent, va reprezenta una dintre principalele atracţii Ford în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Cele două noi modele prezintă un stil inedit pe piaţa modelelor compacte multi activitate (vehicule MAV).

Clienţii segmentului MAV Ford de clasa C pot opta pentru versiunea cu 5 locuri C-MAX sau pentru cea cu 7 locuri Grand C-MAX, aceasta din urmă dispunand de uşi spate cu sistem glisant şi de un design inovativ al scaunelor, care asigură spaţiu remarcabil şi flexibilitate.
Interiorul modelului C-MAX dispunând de 5 locuri este dezvăluit în premieră la Geneva.

Ford C-MAX prezintă o linie a plafonului în stil coupe, care coboară către partea spate a vehiculului fără a compromite însă confortul şi aplicabilitatea modelului. Modelul cu 7 locuri dispune de o linie a plafonului înălţată şi de piloni mai subţiri, care accentuează spaţiul generos şi vizibilitatea din interiorul cabinei de pilotaj.

Noul Ford C-MAX va prezenta şi viitoarea generaţie a sistemului interfaţă utilizator - vehicul (sistemul HMI) Ford. Elemente cheie ale acestei tehnologii le reprezintă comutatoarele cu 5 poziţii, dispuse pe volan, care activează şi controlează cele două afişaje ale vehiculului: cel dispus în partea de instrumente şi cel secund, montat într-o poziţie superioară a consolei centrale. Acest nou sistem de control simplu şi intuitiv dă posibilitatea şoferului să opereze principalele funcţii ale vehiculului fără a îndepărta mâinile de pe volan şi cu un minim de distragere a atenţiei de la activitatea de şofat.



Propulsoarele eficiente şi cu emisii reduse disponibile pe gama C-MAX includ motorul de 1,6 litri Ford EcoBoost pe benzină şi motoarele actualizate Duratorq TDCi diesel de 1,6 şi 2,0 litri.

"Lansarea noii game C-MAX are o semnificaţie aparte şi demonstrează clienţilor de pretutindeni că se pot aştepta la linii de design cu adevarat impresionante în ceea ce priveşte noua noastră gamă de produse de clasa medie," a declarat John Fleming, Preşedinte şi CEO Ford Europa. "C-MAX reprezintă startul. Prin noua generaţie Focus ce urmează a se lansa la scurt timp după C-MAX suntem nerăbdători să relatăm şi mai mult din această poveste în viitorul apropiat."

Noile propulsoare Ford Kuga întăresc poziţia modelului în clasa sa
Stilatul crossover Ford Kuga îşi consolidează reputaţia de lider al clasei sale prin noile variante de propulsoare şi transmisie dezvoltate cu scopul de a impulsiona performanţele şi de a îmbunătăţi consumul de combustibil şi nivelul emisiilor CO2.

Actualul model Kuga oferă o nouă versiune de 163 CP a motorizării diesel 2,0 litri Duratorq TDCi, atingând emisii CO2 în valoare de numai 159g/km pentru varianta cu tracţiune integrală (AWD) şi transmisie manuală (o reducere de 6% în comparaţie cu motorul precedent dispuând de 136 CP). Eficienţa lansată de noua cutie de viteze avansată Ford PowerShift generează cele mai scazute emisii CO2 la nivelul clasei pentru motorizarile diesel automate, cu tracţiune integrală de 140 si 163 CP: 179g/km.

Cu 20% mai multă putere, noul motor de 163 CP îmbunătăţeşte performanţele modelului Kuga, mărind viteza maximă de la 180 la 195 km/h şi scăzând timpul de accelerare 0-100 km/h de la 10,7 la 9,6 secunde. De asemenea, propulsorul întruneşte cele mai recente norme Euro V în materie de emisii de noxe.

Noile motoare diesel îmbunătăţite şi Ford EcoBoost pentru Mondeo
Model de referinţă, Ford Mondeo beneficiază acum de economie de combustibil ridicată şi emisii reduse în combinaţie cu noi performanţe oferite de motoarele actualizate Ford Duratorq TDCi diesel şi de motorul pe benzină Ford EcoBoost supraalimentat.

Aceleaşi motoare primesc deja recenzii pozitive pentru noile modele S-MAX şi Galaxy, expuse de asemenea la Geneva.

Mondeo primeşte noul motor 2,0 litri benzină Ford EcoBoost SCTi supraalimentat dispunând de eficienţă ridicată şi 203 CP şi motoarele diesel îmbunătăţite semnificativ la nivel de norme Euro V, de 2,0 lirti Duratorq TDCi cu 115 CP, 140 CP şi noua versiune de 163 CP.

În plus, sistemul cu transmisie automată, ambreiaj dublu şi şase trepte de viteză Ford PowerShift, facil şi fluent, este acum disponibil pe gama Mondeo, în standard pentru motorizarea 2,0 litri EcoBoost benzină şi opţional pentru motorizările diesel de 140 şi 163 CP Duratorq TDCi.

Nou introdusul motor de 2,0 litri şi 163 CP Ford Duratorq TDCi permite modelului Mondeo să atingă o economie de combustibil impresionantă - consum mixt în valoare de 5,3 l/100 km*, respectând în acelaşi timp normele de emisii Euro V.
Dotat cu sistemul Ford PowerShift, Mondeo livrează un consum mixt de numai 5,6 l/100 km.*

*Notă: Cifrele menţionate cu privire la consumul de combustibil se bazează pe Directiva Europeană privind Economia de Combustibil EU 80/1268/EE C şi pot varia faţă de rezultatele obţinute în alte condiţii şi părţi ale lumii.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii