Orange sustine Dinamo in noul sezon competitional
Orange sustine Dinamo in noul sezon competitional
Bucureşti, 15 septembrie. Sponsor principal al echipei F.C. Dinamo pentru al treilea an la rând, Orange România anunţă prelungirea parteneriatului cu echipa de fotbal Dinamo Bucureşti în sezonul competiţional 2009-2010. Parteneriatul cu echipa din Ştefan cel Mare a început în urmă cu aproximativ 7 ani, iar în 2007 Orange a devenit sponsor principal al Dinamo Bucureşti.
Pe langă proiectele de sponsorizare în domeniul sportului, anul acesta Orange va lansa o serie de oferte dedicate suporterilor fotbalului şi echipei Dinamo.
Compania Orange este implicată în sportul românesc prin susţinerea a două federaţii sportive - Federaţia Română de Rugby şi Federaţia Română de Gimnastică Ritmică, a unei echipe sportive masculine - Hochei Club Csikszereda din Miercurea-Ciuc şi prin sponsorizarea F.C. Dinamo Bucureşti.
"Vom continua seria colaborărilor în domeniul sportului şi în curând vom anunţa că Orange susţine una dintre cele mai de succes echipe feminine din sportul românesc", a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
"Continuarea parteneriatului de imagine dintre Orange şi Dinamo, două branduri cu notorietate şi recunoaştere internaţională, e o consecinţă a susţinerii reciproce în atingerea performanţelor", a declarat Nicolae Badea, Preşedintele Consiliului de Administraţie F.C. Dinamo Bucureşti.
together we can do more
despre Orange
Orange este lider de piaţă în România cu 10,354,000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 186 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Veniturile Orange România în prima jumătate a acestui an au depăşit o jumătate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al doilea. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 104 de magazine şi aproximativ 1,000 de magazine partenere în toată ţara.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfaşoară într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp