Orange lanseaza un produs dedicat suporterilor fotbalului romanesc
Orange lanseaza un produs dedicat suporterilor fotbalului romanesc

Bucureşti, 23 februarie 2010: Orange România anunţă
lansarea PrePay
Suporter, un produs inedit pe piaţa românească, dedicat comunităţilor de
suporteri ai fotbalului. Pe langă avantajele specifice produsului PrePay
Orange, cartela PrePay Suporter include şi o serie de beneficii speciale
pentru
iubitorii fotbalului, precum oferte de comunicare personalizate,
informaţii în
timp real şi conţinut mobil despre echipa favorită. Primul produs din
cadrul
ofertei pentru microbişti este adresat suporterilor echipei de fotbal
Dinamo
Bucureşti.
Designul pachetului PrePay Suporter este unul special. Acesta are forma unui tricou şi include materiale cu logo-ul echipei de fotbal partenere: câte un abţibild pe care clienţii îl pot utiliza pentru a-şi personaliza telefonul mobil şi câte un breloc.
Cu PrePay Suporter, clienţii Orange primesc o serie de beneficii gratuite pentru a comunica pe mobil şi sunt înscrişi automat la serviciul FAN pentru a fi mereu în contact cu noutăţile despre echipa favorită.
La reîncărcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, clienţii pot consuma creditul de 7 euro aşa cum îşi doresc şi primesc suplimentar o serie de beneficii gratuite, valabile timp de 30 de zile de la reîncărcare. Astfel, la fiecare meci, clienţii PrePay Suporter primesc pe mobil informaţii[1] despre goluri şi marcatori. În plus, la fiecare gol înscris de echipa favorită, primesc 10 mesaje scrise naţionale pentru pentru a împărtăşi bucuria victoriei cu prietenii lor. Pentru fiecare meci câştigat de echipă pe teren propriu, clienţii PrePay Suporter primesc un bonus de 1 euro pe care îl pot folosi pentru mesaje scrise şi apeluri în reţea, iar pentru fiecare meci câştigat în deplasare primesc un bonus de 2 euro.
De asemenea, odată cu reîncărcarea cartelei cu minimum 7 euro, clienţii PrePay Suporter au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile către alţi utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achiziţionarea conţinului despre echipa de fotbal favorită din Portalul Orange pentru mobil - precum tonuri de apel şi wallpapere, 5MB de trafic pentru navigarea pe internet, notificari pe mobil cu link către ştirile despre echipă din portal şi notificări cu "primul 11" cu aproximativ o oră înainte de începerea meciului.
Clienţii care utilizează deja Orange PrePay se pot înscrie în PrePay Suporter printr-un mesaj scris gratuit cu numele echipei de fotbal partenere Orange, trimis la numărul 321.
Orange şi cluburile sportive partenere pregătesc multe alte surprize pentru suporterii care vin la meciurile importante ale echipelor, precum premii instant la intrarea pe stadion şi loterii cu premii, organizate în pauza dintre reprize.
"Suntem mândri să lansăm PrePay Suporter, primul produs de acest gen pe piaţă dedicat iubitorilor fotbalului românesc. Ne propunem să dezvoltăm noi servicii pentru clienţii PrePay Suporter şi să extindem parteneriatul şi cu alte echipe de fotbal îndrăgite din ţară. Astfel, suporterii fotbalului vor beneficia de informaţii relevante în timp real despre echipa favorită şi de oferte personalizate de la Orange", a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
„Suporterii sunt parte din spectacolul sportiv. În multe situaţii ei pot fi determinanţi. Nu de puţine ori au devenit al doisprezecelea jucător. Ca semn al aprecierii suporterilor dinamovişti am iniţiat împreună cu Orange România un nou serviciu pentru voce şi informaţii în timp real - Prepay Suporter Dinamo", a declarat Nicolae Badea, Preşedintele Fotbal Club Dinamo Bucureşti.
Mai multe informaţii despre PrePay Suporter sunt disponibile la adresa http://www.orange.ro/suporter.
together we can do more
Despre Orange
Orange este lider de piaţă în România cu 10.694.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Veniturile Orange România în primele nouă luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al treilea.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro.
Informaţiile, sub forma unor mesajele de la serviciul FAN, sunt primite gratuit în cele 30 de zile de la fiecare reîncărcare a contului cu minimum 7 euro. În afara acestei perioade, un mesaj de informare primit de la serviciul FAN costa 5 cenţi.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp