Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:48 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Maeştri bucătari în competiţie pentru medaliile concursului METRO Chef 2011

ro

13 Jul, 2011 18:29 1656 Marime text

Maeştri bucătari în competiţie pentru medaliile concursului METRO Chef 2011

14 iulie 2011:  În magazinul METRO Constanţa 1, debutează etapa regională a concursului de artă culinară METRO Chef, ediţia 2011.

Evenimentul presupune demonstraţii de artă culinară ale clienţilor METRO, ce concurează în echipe formate din un bucătar şef şi un ajutor de bucătar (angajaţi ai aceluiaşi restaurant), pentru crearea unui meniu complet (aperitiv, fel principal şi desert), prin care sunt evidenţiate talentul şi pregătirea clienţilor METRO Cash & Carry România, în domeniul gastronomiei.

Cea de-a patra etapă regională, după cele organizate în magazinele METRO din Băneasa, Iaşi şi Craiova ce se va desfăşura în magazinul METRO Constanţa 1, pe o perioadă de 2 zile (14-15 iulie 2011) va fi continuată în ţară, în magazinele METRO din: Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca. Marea finală va avea loc în Bucureşti, în toamna acestui an. O suprafaţă de aproximativ 200 mp din cadrul fiecărui magazin va fi special amenajată pentru ca această competiţie să se desfăşoare în cele mai bune condiţii.
Marii câştigători ai concursului METRO Chef 2011 vor primi medaliile concursului şi câte o bursă de studiu pentru prestigiosul program „Authentique French Cuisine” al Institutului Paul Bocuse, din Franţa. Pentru echipele clasate pe locurile doi, respectiv trei, au fost pregătite module de şcolarizare în cadrul Centrului de Pregătire în Gastronomie, care funcţionează în cadrul magazinului METRO Militari, precum şi premii constând în echipamente de bucătărie.
Juriul competiţiei va fi format din specialişti în domeniul gastronomiei, ce vor asigura jurizarea concursului atât în bucătărie, în timpul preparării meniului, cât şi după servirea preparatelor. Membrii juriului sunt:
- Gabriela Berechet – Preşedinte al Federaţiei Bucătarilor din România
- Horia Mihnea Vîrlan – Maestru bucătar renumit
- Antonio Pisaniello - Maestru bucătar (La Locanda di Bu - Nusco, provinicia Avellino, Campania, Italia), colaborator al şcolilor de renume în domeniul gastronomiei
- Patrick Guibet – Executive Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie       METRO Cash & Carry România
- Constatin Eremia – Executive Sous Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie METRO Cash & Carry România
- Silvia Ailincai – Chef Patisier Centrul de Pregătire în Gastronomie          METRO Cash & Carry România
„METRO Cash & Carry România doreşte să promoveze valorile fundamentale din domeniul HoReCa, acelea de excelenţă şi competenţă. Suntem convinşi că ideea competiţiei METRO Chef se potriveşte perfect acestui obiectiv şi oferă aspiranţilor la poziţia de maestru bucătar posibilitatea de a-şi demonstra abilităţile în cadrul unei competiţii incitante, în faţa unui juriu experimentat. Echipa câştigătoare va avea oportunitatea să urmeze cursurile uneia dintre cele mai recunoscute, dacă nu chiar cea mai recunoscută, şcoală de gastronomie a Institutului Paul Bocuse din Franţa.”, spune Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Mai multe detalii despre concursul METRO Chef sunt disponibile pe site-ul www.metrochef.ro.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2010. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2010, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280 .000 de angajaţi şi operează 2.100 de locaţii din 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/MAKRO Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 30 de magazine în 23 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa şi Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău şi Târgovişte.
Informaţii suplimentare pe www.metro.ro şi www.metropunct.ro.

Contact:
Adina Tîmplaru
Corporate Communications Manager
METRO Cash & Carry România
Bd. Theodor Pallady 51N, Clădirea C6, Corp A,


Sector 3, Bucureşti

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii