Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:46 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Servicii de elaborare și execuție pentru platformele gospodărești subterane din Cernavodă (document)

ro

04 Jul, 2020 00:00 2400 Marime text
  • Primăria orașului Cernavodă a atribuit un contract de servicii pentru platformele gospodărești subterane din Cernavodă.
 
Primăria orașului Cernavodă a încheiat un contract de servicii de elaborare a proiectului tehnic și execuția obiectivului de investiții „platforme gospodărești subterane cu sistem hidraulic” etapa II oraș Cernavodă, județul Constanța.
Valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 2.423.093,41 lei.
Câștigătorii sunt asocierea dintre B.T. Best Tools Company SRL - Volftech Eng SRL, cu sediul în Ilfov, Corbeanca.

Descrierea contractului


A) Servicii de elaborare a proiectului tehnic și execuția obiectivului de investiții „platforme gospodărești subterane cu sistem hidraulic” etapa II oraș Cernavodă, județul Constanța.
B) Valoare estimată a lucrărilor este de 2.450.124,27 lei, fără TVA, din care:
- Servicii de proiectare, inclusiv intocmire documentatii pentru obtinere avize prin CU si asistenta tehnica din partea proiectantului = 214.881,92 lei fara TVA
- Constructii si instalatii: 320.012,87 lei fara TVA
- Montaj si echipamente tehnologice = 205.405,23 lei fara TVA
- Utilaje, echipamente tehnologice care necesita montaj = 1.451.000,00 lei fara TVA
- Dotari= 122.400,00 lei fara TVA
- Organizare de santier = 31.482,29 lei fara TVA
- Cheltuieli de diverse si neprevazute= 104.940,96 lei fara TVA, acesta fiind in procent de 4,4 % din investitia de baza (Constructii si instalatii, Montaj si echipamente tehnologice, Utilaje, echipamente tehnologice care necesita montaj, Dotari )
C) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017
D) Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:6

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante


Liviu Cristian Negoita - Primar; Serif Cirjali – Viceprimar; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Sef Serviciu, Serviciul Impozite si taxe; Iordache Marian - Consilier Cabinet Primar; Menat Aledin - Inspector Serviciul Tehnic; Aurica Marin - Inspector asistent, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Alexandru – Ionut Balan - Referent de Specialitate Superior, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Dragomir Rodica - Sef Serviciu ADPP; Delia Florentina Carmen - Inspector Serviciul Achizitii; Florea Catalin Constantin - Inspector Serviciul Achizitii; Ardelean Radu-Alexandru - Sef Serviciu Achizitii; Carmen Marcu - Sef Serviciu, Serviciul Asistenta Sociala; Anisoara Marin - Inspector principal Compartiment Protectie si Asistenta Sociala; Costache Ionel – Consilier Local, Ghicajanu Florentina- Consiler Local, Culea Vicentiu- Consilier Local, Bogdan Boarca - Consilier local; Constantin Grajdeanu- Consilier local; Gheorghe Virgil Hemes - Consilier local; Floriean Hristea - Consilier local; Aurelian-Gheorghe Molnos - Consilier local; Marilena-Laura Nicola - Consilier local; Ghinita Ioan - Consilier local; Cristian Popa - Consilier local; Gabriela Raducanu- Consilier local; Nicusor Rusu- Consilier local; Marian Sava- Consilier local; Tudor Romeo- Consilier local; Dorel Ungureanu - Consilier local; Salem Zahra - Consilier local; Miesz Diana- Director Executiv Directia servicii si administratie publica; Laura Vasilica Nicolescu - Sef Serviciu Strategie si Proiecte; Raluca Giorgiana Florea - Inspector Superior Strategie si Proiecte; Polixenia Gheorghe - Referent Compartiment Administrativ; Miertoiu Elena – Inspector asistent Serviciul Achizitii; Andreea Iordan – Inspector Asistent Serviciul Achizitii; Simona Presada – Inspector superior Serviciul Strategie si Proiecte; Raluca Andronache – Sef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa – Director Directia Cultura, Muzeu, Biblioteca; Nicoleta-Gabriela Duta - Inspector de specialitate Compartiment Comunicare si Informatizare Date; Valentin-Florin Atintisanu - Inspector superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat; Georgiana Cadiu - Director Executiv Directia Asistenta Sociala; Corina Ghilase- Director Camin pentru persoane varstnice; Anca Gutu - Inspector Superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat

Citește și:

Primăria Cernavodă dorește delegarea serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân (document)

Primăria Cernavodă a semnat un contract cu o firmă din București. Va livra echipamente medicale la spital (document)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii