Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:57 29 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Administrația Porturilor Maritime SA, peste 1,18 milioane de euro pentru întreținerea sistemului de semnalizare maritimă (DOCUMENT)

ro

06 Oct, 2023 17:00 1018 Marime text
Portul Tomis Constanța
  • Sunt vizate Portul Constanța, Portul Midia, Portul Mangalia, dar și Portul Tomis.
  • În Secțiunea Document poate fi accesat anunțul publicat în SEAP.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a scos la licitație acordul-cadru pentru serviciile de întreținere și reparare a sistemului de semnalizare maritimă din porturile constănțene!
 
Sunt vizate Portul Constanța, Portul Midia, Portul Mangalia, dar și Portul Tomis.
 
Valoarea investiției se ridică la echivalentul sumei de peste 1,8 milioane de euro, la cursul actual, iar atribuirea se va face prin licitație deschisă.
 
Informațiile au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că titlul contractului este „Întreținere, reparații și furnizare piese de schimb la sistemul de semnalizare maritimă“.
 
Potrivit autorității contractante, în urma licitației va fi semnat un acord-cadru cu o durată de 24 de luni.
 
În descrierea succintă a achiziției se precizează că „obiectul acordului cadru îl constituie achiziția serviciilor de intreținere: revizii tehnice, reparații (curente capitale și accidentale) la sistemul de semnalizare a navigației, format din geamanduri și stâlpi de semnalizare, în porturile maritime Constanța, Midia, Mangalia și Portul Tomis și de asemenea asigurarea pieselor de schimb necesare executării acordului cadru“.
 
Valoarea totală estimată a investiției se ridică la 5.900.000 de lei, fără TVA, adică peste 1,18 milioane de euro, la cursul actual.
 
Atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6 noiembrie 2023, ora 15.00, urmând ca ofertele să fie deschise tot atunci, în SEAP.
 
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța:
1.   Administrator – Suryan-Omar Dede
2.   Administrator – Elena Vlad
3.   Administrator – Dan-Alexandru Catană
4.   Administrator – Adrian-Daniel Gavruță
5.   Administrator – Catalin Diaconu
6.   Administrator – Constantin Chirilă
7.   Aministrator – Mihnea-Claudiu Drumea
8.   Director General– Florin Vizan
9.   Director Executiv – Mihai Teodorescu
10.  Director Financiar – Daniela Șerban
11. Director Juridic – Tanase Iulian Pepi
12. Director Operațiuni Portuare – Costel Bucur
13. Sef Serviciu Achizitii Publice – Hermina Bectemir
14. Sef Birou Control Financiar Preventiv- Adrian Stănciuc
15. Serviciul Achizitii Publice - Aurelian Lită
16. Șef Serviciu Exploatare Portuară – Doru Adrian Mihai
17. Serviciu Exploatare Portuară – Dănuț Tivgă
 
În Secțiunea Document poate fi accesat anunțul publicat în SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Inventarul actualizat al bunurilor CN APM Constanța, publicat în Monitorul Oficial. Cum a crescut valoarea acestora
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii