Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:28 28 09 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DGASPC Constanța cumpără echipamente de protecție pentru angajați (document)

ro

26 Aug, 2020 00:00 1955 Marime text
  • DGASPC Constanța cumpără echipamente de protecție pentru angajați.
  • Societatea care se va ocupa de furnizarea echipamentelor este Royal Eurotrans SRL.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța cumpără echipamente de protecție pentru angajați.
 
Valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 148.177,2 lei.
 

Descrierea contractului

 
Obiectivul prezentei achiziții este reprezentat de achiziționarea de echipamente de protecție necesar asigurării protecției sănatații și securitații în muncă a salariaților din cadrul D.G.A.S.P.C. Constanța.

Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătura cu documentația de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
 
Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
 

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante

 
Director General - Dinică Petre; Director General Adjunct - Roman Ana-Maria; Marcoșanu Silviu Mihai – Director General Adjunct Protecție Socială; Director Executiv Asistență Socială – Anca Ghițulescu; Director Executiv Protecția Copilului - Mihaela Ristea; Biroul Achiziții Urmărire Contracte:, Apetroaei Elena Loredana, Constantin Dana Antonela, Enache Dafina, Gâlea Laura Alexandra, Popa Alexandru Iulian; Serviciul Administrativ Patrimoniu Tehnic: Țuțuianu Cătălin, Tudoran Corina, Stamate Ionela, Ciuceanu Mariana, Andrei Liviu, Mititelu Radu, Meroșneac Cătălin; Biroul Juridic Contencios: Albu Cristina, Larie Petre, Enache Mihai Gabriel, Petre Lavinia Marina, Guță Titiana; Serviciul Contabilitate, Buget: Stamule Zoica, Chilă Carmen, Marcu Sorina, Neculaev Alina, Geamalingă Tanța, Cosma Felicia Iuliana, Serbinuc Iuliana, Eremia Marius.

Despre societatea câștigătoare


Societatea Royal Eurotrans SRL a fost înregistrată în anul 2008, în Cernavodă, județul Constanța.
Potrivit Registrului Comerțului, capitalul social subscris este de 50.200 lei, integral vărsat, compus din 5.020 părți sociale, fiecare a câte 10 lei.
Asociații persoane fizice și administratorii societății sunt Radu-Victor Postole și Valentin Câju.
Domeniul de activitate principal este fabricarea de articole de îmbrăcăminte pentru lucru.
Pe anul fiscal 2019, societatea a înregistrat un profit de 1.048.947 lei, o cifră de afaceri de 2.765.612 lei și un număr mediu de șapte salariați.

 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atrib uire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii