Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:57 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De la ce brand cunoscut cumpără preparate din carne DGAPSC Tulcea pentru centrele instituției (DOCUMENTE)

ro

16 Jul, 2022 15:22 1819 Marime text
Licitație la DGASPC Tulcea, foto: pexels Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Tulcea a atribuit un contract prin licitație deschisă pentru furnizare preparate din carne pentru centrele din cadrul instituției.
 
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „Furnizare Preparate din Carne pentru centrele din cadrul DGASPC Tulcea“. 
 
Societățile care se vor ocupa de  furnizarea preparatelor din carne pentru Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Tulcea sunt Cris-Tim Companie de Familie din județul Prahova, Fraher Distributionși Dual Top din Tulcea, Black Sea Euroinvestment și Bowel Processing SRL din Constanța.
 
Atribuirea a avut loc în data de 01.07.2022.
 
 
Descrierea contractului
 
Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica vizeaza furnizarea de preparate din carne -26 loturi- pentru prepararea meselor servite in centrele din cadrul DGASPC Tulcea.

Avand in vedere asigurarea continuitatii in aprovizionarea cu preparate din carne , se doreste incheierea unui acord cadru cu un singur operator economic pe o perioada de 12 luni, si incheierea mai multor contracte subsecvente in functie de necesitati si in limita fondurilor bugetare disponibile.

Pe toata perioada de derulare a contractului/acordului cadru, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa suplimenteze sau sa diminueze cantitatile prevazute initial, conform prevederilor legale in vigoare, modificarile urmand a fi comunicate si prestatorului, avand in vedere fluctuatia de asistati din cadrul centrelor din subordinea DGASPC Tulcea.

Valoare estimata acord cadru minim 108.144,60 lei fara TVA maxim 1.297.731,00 lei fara TVA conform Anexa 1

Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent 6 luni minim 108.144,60 lei fara TVA maxim 648.865,50 lei fara TVA conform Anexa 1.
 
Valorile contractelor publicate sunt pentru societatea Cris-Tim Companie de Familie 68 044,8 ron, pentru Fraher Distribution  din Tulcea, suma de 29 673,6 ron, Dual Top, tot cu sediul în Tulcea, de data aceasta, o valoare  este modestă  de 859,2 ron, SC Black Sea Euroinvestment SRL din Constanța, suma de 64 148,16 ron, iar suma cea mai mare este pentru Blow Processing SA  din Constanța, respectiv  663 697,22 ron.  
 
 
 
Despre Cris-Tim Companie de Familie SRL
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul  1994 și are sediul social în  județul Prahova , pachetul majoritar de 99,94% este deținut de o companie cu sediul în Cipru, Rangeglow Limited și Timiș Radu, cu un aport  părți sociale de 20 lei, 0.05%, care este și administrator. Cris-Tim este un brand cunoscut, o firmă cu activitate de peste douăzecișiopt de ani pe piața produselor de carne și mezeluri.
 
Pentru anul fiscal 2021, societatea a raportat cifra de afaceri de 736.111.640  lei, profit net de  31.097.185  lei și un număr de 1066 de angajați, are 25 de puncte de lucru, si figurează cu 4 274 contracte de achiziții publice în valoare de 11 054 480,16 lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără Căminul pentru Persoane Vârstnice Jimbolia, Caminul pentru Persoane Vârstnice Focsani, Căminul pentru Persoane Vârstnice Reșița,etc.
 
 
Despre Fraher Distribution SRL Tulcea
 
O altă societate câștigătoare este Fraher Distribution, care este un colaborator important pentru autoritatea contractantă, așa cum reiese din procedurile de atribuire din perioada decembrie 2021, trei la număr , în valoare totală de 1 429 705,68 lei  a încheiat mai multe acorduri cadru cu această societate

Potrivit Registrului Comerțului, compania Fraher Distribution a fost înființată în anul 2008 și are sediul social în Tulcea, iar părțile sociale sunt deținute în mod egal de către Ion și Nicolae Herțea , ambii fiind, totodată, și administratori.
 
Domeniul de activitate principal este reprezentat de „comerț cu ridicata al cărnii și al produselor din carne“, iar firma are puncte de lucru în Tulcea, dar și în Constanța, potrivit Confidas.ro, societatea înregistra în anul 2021 o cifră de afaceri de 75 280 665 ron, aproximativ 15 milioane de euro, un profit  modest de 897 507 ron, respectiv 179 501 euro și un număr de 155 salariați.
 
Compania Fraher Distribution S.R.L. a încheiat 13 529 de contracte în sistemul de licitație publică , în valoare de 29 472 968,28 ron. Printre autoritățile contractante sunt Cantina de ajutor social Galați  cu 23 de contracte
 


 
Despre Dual Top SRL Tulcea, familia Târnăcop între afaceri și politică
 
Compania Dual Top a fost înființată în 2000 și are sediul social în Tulcea, cu obiect de activitate comerț cu amănuntul  în magazine nespecializate,iar părțile sociale sunt deținute în mod egal, precum și administrarea societății Lucica și Mircea Târnăcop, care mai dețin și firmele Dual Top Est SRL și Dual Top Turism SRL.

Societatea a înregistrat în 2021 a cifră de afaceri de 5 427 597 ron, profit de 330 267 ron, cu un număr de 19 salariați, iar pe zona de licitație publică au încheiat 800 de contracte în valoare de 3 689 750,54 ron.

Alte autorități contractante din Tulcea mai sunt  Clubul Sportiv municipal Danubiu, Direcția Generală Asistență Socială și Protecția Copilului, Direcția Județeană de Sport și Tineret, Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, chiar și Municipiul Tulcea.Centrul Regional de formare profesională a adulților Călărași a încheiat în 2017, în lunile octombrie și noiembrie, 80 de contracte cu societatea Dual Top SRL din Tulcea.
 
Dar, cea mai importantă persoană din familia Târnăcop, este Cosmin.
 
Comin Târnăcop, care conform CV (pe care îl puteți consulta în secțiunea Documente a materialului),  după ce a lucrat pentru firma familiei în perioada 2011-2017, chiar și director general în ultimii trei ani, a preferat, din octombrie 2017 să devină inspector asistent la Consiliul Județean Tulcea.

Cariera în administrația publică tulceană a fost rapidă ,conform CV anexat,   imediat în 2018, după doar cinci luni de la angajare,  a devenit membru în consiliul de administrație al societății Servicii Publice SA Tulcea, iar în luna mai a aceluiași ani, ocupă funcția de consilier evaluare/examinare , Serviciul de Turism Intern din cadrul Ministerului Turismului, cu reprezentare zonală Brăila ,Galați, Tulcea și Vrancea.  
 
Cosmin Târnăcop a candidat la alegerile locale în 2020, pe listele PSD, la consiliul local Tulcea .
 


Despre Black Sea Euroinvestment SRL Constanța
 
 
Potrivit Confidas.ro, firma Black Sea Euroinvestment a fost înființată în anul 2007 și are sediul social în Constanța, Sola 123, ocupăndu-se de „activități de ambalare“, părțile sociale sunt  deținute exclusiv de Mihai Cantaragiu, acesta fiind și administrator.
Cifra de afaceri în 2021 este 11 103 034 ron, profit de 339 918 ron , un număr mediu de 6 salariați, și au ăncheiat în sistemul de achiziție public 17 contracte în valoare de 1 144 649,10 ron .
 



Despre Bowel Processing SRL , fostă BBD-Best Brands Distribution
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul  2007 și are sediul social în Lumina,  județul Constanța are ca obiect de activitate intermedieri în comerț, are cinci acționari, dintre care două societăți care dețin câte 24% din capital,  Gepeto Impex SA și Marchand SRL , și trei acționari persoane fizice, respectiv Predușel Paul Iulius 26%, fostul deputat PNL de Constanța în legislatura 2016- 2020 , Boroianu Aurel Robert și colegul lui de politică, Gheorghe Muhscină , dețin fiecare câte 13%.

Situația financiară a companiei în anul 2021, înregistrează o cifră de afaceri de 53 117 322 lei, adică peste 10 500 000 de euro, un profit de 1 210 614 ron, adica aproximativ 300 000 euro, un număr mediu de angajați de 10, și are încheiate șapte contracte în sistemul de achiziție publică , în perioada 2018 și 2019, în valoare de 158 591,83 ron.
 
Societatea Bowel Processing mai deține 24% , alătiri de Boroianu Robert Aurel, și familia Muhscină Gheorghe și Alian Loredana, în nou înființata societate Lambcare Agroindustrial SRL, cu sediul  în Murfatlar, și care are ca obiect de activitate creșterea ovinelor și caprinelor.


  
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.


 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii