Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:04 29 11 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul de servicii de arhivare computerizată a documentelor Consiliului Județean Constanța atribuit unui mare jucător de pe piața de software

ro

13 Oct, 2020 00:00 2066 Marime text
 
  • Consiliul Județean Constanța a atribuit contractul de servicii de arhivare computerizată a documentelor - proiect „Îmbunătățirea Capacității Administrative a Consiliului Județean Constanța”
  • Obiectul achiziției îl reprezintă servicii de arhivare computerizată a documentelor și achiziția unei soluții informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic
  • Valoarea totală a achiziției (fără TVA): 848.667.75 lei
  • Câștigătorul contract este  SC Software Imagination & Vision SRL, cu sediul social în București
 
Consiliul Județean Constanța a atribuit contractul de servicii de arhivare computerizată a documentelor - proiect „Îmbunătățirea Capacității Administrative a Consiliului Județean Constanța”.
Obiectul achiziției îl reprezintă prestarea serviciilor de arhivare computerizată a documentelor și implică prestarea de servicii și furnizarea de produse, respectiv achiziția unei soluții informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic (FA) existent și viitor. Sistemul informatic furnizat va trebui să funcționeze atât în perioada de implementare a proiectului (cu termen limită 26.09.2021), cât și în perioada de durabilitate a proiectului. Serviciul de arhivare computerizată a documentelor aflate în arhiva Autoritarii Contractante reprezintă procesul de transpunere a documentelor, din format hârtie în format digital, cu păstrarea nealterată a conținutului acestora, cu scopul de a crea baza de date aferentă FA - în scopul gestionării și consultării acestuia. Implementarea sistemului implică achiziționarea de: -servicii de retro-digitalizare documente, ce vor include: 1.Servicii de retro-digitalizare a 250 metri liniari din documentele existente în arhiva CJC -serviciile de instruire a 3 persoane - pentru gestionarea nomenclatorului arhivistic (NA) și fondului arhivistic (FA), respectiv utilizarea aplicației informatice și a echipamentelor hardware ce vor fi furnizate. 2. Software = licențele aferente funcționării sistemului, pentru: -aplicația informatică de gestionare și consultare a FA; - orice alte licențe pe care ofertantul le consideră necesare funcționării sistemului; 3. Echipamente hardware necesare funcționării sistemului: 3 servere (server web, server content și server storage) și 3 scanere format A3; -funcționalitățile componentelor hardware și software ale sistemul informatic sunt: -server web - pentru instalarea aplicației de gestionare și consultare a FAL; -server content - pentru înregistrarea datelor obținute în urma scanării; -server storage/ NAS - pentru backup al aplicației și al datelor obținute în urma scanării; 4.Servicii dezvoltare, implementare, training și suport post-implementare pentru soluția software, servicii instalare și configurare hardware și soluție de backup, precum și software aferent acestuia.
Valoarea totală a achiziției (fără TVA): 848.667.75 lei.
Câștigătorul contract este  SC Software Imagination & Vision SRL, cu sediul social în București.
Software Imagination & Vision este o companie înfiinţată în 2019, în urma procesului de divizare al SIVECO Romania SA, prin desprinderea departamentului de dezvoltare. Firma de software care furnizează servicii informatice direct către organisme ale Comisiei Europene.
Societatea este controlată de acționarii Siveco România, care vor avea aceleași cote în structura capitalului social. Acționarii companiei sunt Siveco Netherlands BV (Olanda) - 62,3801%, Alexandru Rădășanu (actualul director general al companiiei) - 28,4731%, Florin Ilia - 5,1098% (fost director general al companiei), Siveco România - 0,0279% și alți 32 de acționari persoane fizice, cetățeni români.



 

Ti-a placut articolul?

Comentarii