Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:27 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CNAPM Constanța repară sistemul de semnalizare maritimă. Cine și-a adjudecat contractul (DOCUMENT)

ro

02 Mar, 2022 20:03 2974 Marime text

 Compania Naționala Administrația Porturilor Maritime SA  a încheiat un acord cadru pentru furnizare utilnavorep service servicii de reparații planificate la sistemul de semnalizare maritimă.
 
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „REPARAȚII PLANIFICATE LA SISTEMUL DE SEMNALIZARE MARITIMA“.  
 
Societatea care se va ocupa de furnizarea serviciilor de reparații planificate la sistemul de semnalizare maritimă.
pentru Compania Naționala Administrația Porturilor Maritime SA  este Utilnavorep Service.
 
Atribuirea a avut loc în data de 02.02.2022.   
 
Descrierea contractului
 
Obiectul contractului îl constituie achiziția serviciilor de reparații planificate la sistemul de semnalizare a navigației, format din geamanduri și stâlpi semnalizare, în porturile maritime Constanța, Midia, Mangalia și Portul Tomis și de asemenea livrarea unui stoc minim de piese de schimb necesar executării contractului.

Prin reparație planificată se înțelege revizia tehnică și/sau reparația capitală/curentă care se efectuează la un anumit interval de timp pentru menținerea în parametrii de funcționare a sistemului de semnalizare.

În caietul de sarcini sunt detaliate operațiunile ce se vor realiza pentru revizia tehnică (RT) sau reparații capitale de tip RK1 și reparații curente de tip RC2 și lista pieselor de schimb necesare pentru executarea reparațiilor planificate inclusiv montajul, pe coordonatele de funcționare a geamandurilor.

Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.

Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15.

Valoarea totala a achizitiei (fara TVA): 4649798.2 RON
 
Despre Utilnavorep Service, firma câștigătoare  
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul  2020 și are sediul social în Constanța  .
  
Asociat și administrator este Dimăncescu Oana. Asociat este și UTILNAVOREP SA, cu un aport părți sociale 45000 lei
 
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă întreţinerea şi repararea autovehiculelor. Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de 0 lei, profit net de -1.205 lei și un număr de 1 angajat.
 
Societatea nu a raportat puncte de lucru .

Compania UTILNAVOREP SERVICE S.R.L. a încheiat 9 contracte de achiziții publice in valoare totală de 4.738.305,00 lei. Printre autoritățile contractante se numără Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, Ministerul Apararii - U.M. 02192, Unitatea Militara 02146 Mangalia.
 
Societate are un număr de  9 contracte publice.
 
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii