Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:33 16 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR – topul judeţelor cu cele mai multe tranzacţii non-cash

ro

26 Aug, 2013 12:57 840 Marime text
Bucureşti, 26 august 2013 – Cei mai activi clienţi din punct de vedere al numărului de tranzacţii non-cash sunt în Bucureşti şi Judeţul Ilfov, urmaţi de cei din judeţele Timiş şi Braşov, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienţi. Pe ultimele locuri în acest clasament (judeţe unde clienţii preferă tranzacţiile cash în detrimentul celor non-cash) se situează: Bistriţa, Neamţ şi Călăraşi.
 
Cele mai utilizate 5 canale non-cash folosite de clienţii BCR sunt: plăţile la POS, operaţiunile prin Click 24 Banking, plăţile automate prin Direct Debit şi Standing Order şi plăţile efectuate la ATM.
 
“Clienţii BCR care au adoptat plăţile prin metodele non-cash sunt persoane active care au ales pachetele de cont curent ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont, prin care îşi pot administra rapid şi eficient finanţele personale. Pachetele de cont curent BCR oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
 
Conform aceluiaşi studiu, cele mai multe convenţii de Direct Debit (serviciu prin care un client împuterniceşte banca să efectueze automat plata facturilor lunare din contul curent către furnizori de servicii agreaţi) au fost încheiate de clienţii din Bucureşti, Constanţa şi judeţul Argeş.
 
Totodată, cele mai multe convenţii de plată facturi de la ATM au fost încheiate de clienţii din Bucureşti şi judeţele Sibiu şi Brasov.
 
În ceea ce priveşte utilizarea cardurilor pentru tranzacţii non-cash, în ultimii ani preferinţa deţinătorilor de card de credit este evidentă: plata cumpărăturilor cu cardul are acum o pondere de 87% în total tranzacţii, faţă de 29% în 2007. Aceeaşi preferinţă se manifestă şi în rândul deţinătorilor de card de debit, ponderea plăţilor cumpărăturilor cu cardul fiind acum la 38%, faţă de 12% în 2007.
 
Încurajarea tranzacţiilor non-cash face parte din strategia băncii pentru 2013 şi tocmai de aceea BCR a modificat, la sfarşitul anului 2012, structura pachetelor de cont curent existente oferind clienţilor 3 variante noi: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare efectuate prin internet şi telefon cu comision zero.
 
Pe langă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp şi bani pentru clienţi:
- Click 24 Banking BCR (www.24banking.ro) – serviciul de internet banking accesibil de pe calculator
- Mobile Banking:
o prin intermediul aplicaţiilor smartphone pentru Android şi iOS care oferă acces la Click 24 Banking
o prin m.24banking.ro, varianta optimizată a serviciului de internet banking pentru toate telefoanele mobile cu conexiune la internet
o Prin serviciul Tranzacţii Mobile (*183#) – clienţii beneficiază, în premieră pe piaţa din România, de opţiunea de a transfera bani către un numar de telefon mobil. Accesul la numarul *183# este gratuit pentru toţi clienţii care au optat pentru acest serviciu, indiferent de tipul pachetului.
- Alo 24Banking BCR (apelabil non-stop şi gratuit la InfoBCR: 0800.801.227)
- plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order
- cu cardul la orice bancomat BCR sau prin echipamentele acceptatoare de numerar (Ghişeul Automat şi Maşina Multifuncţională)
 
Preţurile acestor pachete de cont curent sunt de 4,5 lei/luna pentru ClasiCont BCR, 8,5 lei/luna pentru ExtraCont BCR şi 12,5 lei/luna pentru TotalCont BCR.
 
În continuarea eforturilor sale de susţinere a tranzacţiilor non-cash, BCR a demarat o campanie de încurajare a acestui tip de operaţiuni. Astfel, clienţii BCR care efectueză plăţi la comercianţi cu cardul (POS), care plăteasc facturile curente la ATM BCR sau prin Click şi Alo 24 Banking BCR sau care efectueză plăţi şi tranzacţii către terţi prin serviciul Tranzactii Mobile (de pe telefonul mobil personal), pot câştiga contravaloarea tranzacţiilor efectuate.
 
Promoţia se derulează în perioada 23 august – 23 octombrie a.c. premiile constând în contravaloarea tranzacţiilor non - cash efectuate de client în perioada campaniei. BCR acordă 5 premii/lună cu o valoarea maximă de 1.000 lei net şi care vor fi virate, automat, în conturile clienţilor. La această campanie participă toţi clienţii care au efectuat minim 5 tranzacţii non - cash prin intermediul BCR în luna respectiva.
 
Tipurile de tranzacţii non - cash ce vor intra în tragerea la sorţi:
 plăţi cu cardul BCR (de debit sau de credit) la cumpărături /POS în ţară sau străinătate  
 plăţi facturi la ATM BCR
 direct debit
 reîncărcări cartele Vodafone, Orange, Cosmote la ATM BCR
 plăţi facturi prin Click 24 Banking BCR (web şi mobile)
 transferuri către terţi prin Click 24 Banking BCR (web şi mobile)
 plăţi facturi şi transferuri către terţi prin Alo 24 Banking BCR
 plăţi facturi şi transferuri către terţi prin Tranzactii Mobile
 
 
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 562 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.200 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
* *
Erste Group este principalul furnizor de servicii financiare din estul UE. Cei aproximativ 46.000 de angajaţi deservesc 16,6 milioane de clienţi în aproximativ 2.900 de agenţii din şapte ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia). La 30 iunie 2013, totalul activelor deţinute de Erste Group era de 210,2 miliarde euro, profitul net de 301,2 milioane euro şi raportul cost-venit este de 52,8%.

Ti-a placut articolul?

Comentarii