Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:23 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunț de participare la licitație pentru închiriere terenuri aparținând domeniului privat al Comunei Valu lui Traian

ro

18 Nov, 2019 16:24 1269 Marime text

1. Informații generale privind autoritatea contractantă:

Denumire oficială: UAT Comuna Valu lui Traian, prin Primăria Comunei Valu lui Traian

Adresă: str. Primăriei, nr. 1, com. Valu lui Traian, jud. Constanța, tel. 0241231006, fax 0241231353, e-mail: primar@valu-lui-traian.ro

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:

- terenul în suprafață de 200 mp, situat în com. Valu lui Traian, str. Amurgului, ce face parte din domeniul privat al comunei, cu destinația de grădină;

Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 și conform H.C.L. nr. 317 din 21.11.2019.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Primăriei Comunei Valu lui Traian.

3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Primăriei, Tel. 0241231006, str. Primăriei nr. 1, jud. Constanța.

3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire este de 25 lei și se achită cu numerar la casieria Primăriei Valu lui Traian.

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.12.2019, ora 8,00.

4. Informații privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 24.12.2019, ora 8,00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Valu lui Traian, str. Primăriei, nr. 1, jud. Constanța.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24.12.2019, ora 10,00, la sediul Primăriei Valu lui Traian.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalului Constanța, Municipiul Constanța, str. Traian, nr. 35c, jud. Constanța, tel. 0241551345. Termenul de sesizare este de 5 zile de la primirea comunicării privind rezultatul procedurii de închiriere.

7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 03.12.2019

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii