Primăria Corbu a atribuit contractul de peste 31 de milioane de lei Două firme, dintre care una în insolvență, se vor ocupa de extinderea rețelei de apă și canalizare în zona riverană a Mării Negre (DOCUMENTE)
Primăria Corbu a atribuit contractul de peste 31 de milioane de lei: Două firme, dintre care una în insolvență,
13 Oct, 2025 14:59
ZIUA de Constanta
192
Marime text

Primăria comunei Corbu din județul Constanța a atribuit contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de extindere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare în zona riverană a Mării Negre.
Valoarea contractului este de 31.857.846,96 lei (fără TVA), iar câștigătorii licitației sunt firmele Bugaru Trans SRL, cu sediul în Craiova, județul Dolj și Bogen Engineering SRL din Dolj.
Proiectul vizează îmbunătățirea infrastructurii de utilități publice pentru un număr estimat de 2.500 de locuitori echivalenți care vor beneficia direct de racorduri individuale, și un total de 6.640 de locuitori din aria de proiect.
Printre lucrările incluse în proiect se numără: amenajarea terenului; extinderea rețelei de alimentare cu apă (peste 12,7 km de rețele de distribuție, 1.042 branșamente, stații de pompare, clorinare, tratare și rezervor de înmagazinare); extinderea rețelei de canalizare (aproximativ 12,4 km rețea, 1.042 racorduri, 9 stații de pompare): alimentarea cu energie electrică necesară pentru stațiile de pompare.
Contractul a fost atribuit prin procedura de licitație deschisă, iar data semnării a fost 7 octombrie 2025. Licitația a fost publicată inițial în data de 26 martie 2025, sub numărul de anunț CN1079175.
Valoarea estimata a contractului (a+b+c) este de 33.403.077 lei.
a. Componenta Proiectare, formata din: 890.000 lei
-documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor- inclusă în Elab PT- 40.000 de lei
-verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție 40.000lei
-proiect tehnic şi detalii de execuţie 800.000lei
-asistenţă tehnică din partea proiectantului 10.000 lei
b. Cheltuieli pentru informare și publicitate 2.000 lei
c. Componenta Lucrări (1+2+4+5.1.1+6.1+6.2) 32.511.077 lei
1.2 Amenajarea terenului 418.829,40 lei
1.3 Amenajări pentru protecţia mediului și aducerea la starea inițială 0 lei
2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 0 lei
Total cheltuieli cu investiții de bază este (4.1+4.2+4.3+4.4+4.5) 31.982.247,60 4.1 lei.
4.1.Construcţii şi instalaţii- 27.194.026,60 4.2lei
4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale au o valoare de 135.920 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj au o valoare 4.646.217 lei
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale fără montaj- 0 lei
4.5 Dotari- 6.084 lei
5.1.1 OS - Lucrări de construcții -50.000 lei
6.1 Pregătirea personalului de exploatare- 0 lei
6.2 Probe tehnologice și taxe- 60.000 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), în valoare de: 2.485.858,68 lei.
Provizioane – 0 lei.
Provizioane – 0 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Despre Bugaru Trans SRL
Firma Bugaru Trans SRL din Craiova, a fost înființată la data de 25.11.2010 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 4100 - Lucrări de construcții ale clădirilor rezidențiale și nerezidențiale. Potrivit termene.ro, firma figurează cu cerere deschidere procedură insolvență/faliment (conform număr dosar: 2866/63/2025)
La Tribunalul Dolj, în cadrul Secției a II-a Civile, se află în desfășurare un dosar de insolvență înregistrat sub numărul 2866/63/2025, având ca obiect procedura insolvenței unei societăți cu răspundere limitată. Cauza a fost introdusă pe rol în data de 16 iulie 2025 și se află în prezent în faza procesuală de fond.
În acest dosar, firma Bugaru Trans SRL are calitatea de debitor, în timp ce mai multe entități s-au constituit ca creditori: Agua Construct SRL, Dogerik Trans SRL, și IPA SA. De asemenea, Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Dolj figurează ca intimat în cauză.
Până în prezent, cauza a avut mai multe termene de judecată: 18 septembrie 2025 - ședința a fost amânată, instanța motivând decizia prin faptul că dosarul nu se încadrează în categoria cauzelor urgente stabilite de Adunarea Generală a Judecătorilor, pe fondul protestului personalului auxiliar de specialitate declanșat pe 28 august 2025.
Pe 30 octombrie 2025, cauza a fost din nou amânată, fără alte detalii disponibile în acest moment.
Următorul termen de judecată este programat pentru 13 noiembrie 2025, ora 10:30, în completul C3F. Dosarul este judecat în continuare în Camera de Consiliu, în cadrul procedurii de insolvență.
Până la acest moment, nu există informații privind vreo cale de atac sau citații prin publicitate în acest dosar.
Cifra de afaceri Bugaru Trans SRL a fost de 77.279.434 lei în anul 2024, cu un profit de 6.540.335 lei.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 11,46%.
Bugaru Trans SRL a raportat un număr de 192 angajați în anul 2024.
Datoriile Bugaru Trans SRL au crescut în paralel cu activitatea
În anul 2024, Bugaru Trans SRL a raportat o cifră de afaceri de 77,27 milioane lei, marcând o creștere față de 2023 și dublu față de 2022. Cu toate acestea, profitul net a scăzut la 6,54 milioane lei, comparativ cu vârful de 13,54 milioane lei din 2023.
Datoriile companiei au crescut în paralel cu activitatea, atingând în 2024 valoarea de 35,63 milioane lei, față de 30,64 milioane lei în 2023 și 19,06 milioane lei în 2022.
O tendință pozitivă se observă și în numărul de angajați, care a crescut constant: de la 103 în 2022, la 146 în 2023 și ajungând la 192 în 2024.
Asociat este Bugaru Valentina-Andreea, iar administrator este Ionescu Alexandru.
Bugaru Valentina-Andreea mai este asociat și administrator la Royad Grup SRL din Olt, asociat la Prime Truck Services SRL din Alba și Bogen Engineering SRL din Dolj.
Ionescu Alexandru mai este asociat unic și administrator la Newyaya SRL-D.
Potriviti licitatiapublica.ro, firma și-a adjudecat 65 de contracte prin achiziții directe, dintre care unul la nivelul județului Constanța, cu Primăria Corbu ca și autotitate contractantă ce vizează Reactualizare SF pentru înființare rețea distribuție gaze naturale, în valoare de 260.000 de lei.
Printre autoritățile contractante se numără Comuna Pielești, Comuna Corbu, Municipiul Craiova, Comuna Desa, Comuna Vadastrita, Consiliul Județean Dolj etc.
Despre Bogen Engineering SRL
Firma Bogen Engineering SRL din Pielești, a fost înființată la data de 23.11.2020 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 7111 - Activități de arhitectură.
Privitor la situația financiară din anul 2024, Bogen Engineering SRL a raportat o cifră de afaceri de 3.308.824 lei, un profit de 1.642.295 lei la 6 angajați.
Asociat este Bugaru Valentina-Andreea, iar administrator este Totu Alexandru-Cosmin.
Potrivit licitatiapublica.ro, firma și-a adjudecat 66 de contracte prin achizitii directe, dintre care la 2 nivelul județului Constanța, cu autoritate contractantă Primăria Corbu.
Este vorba despre două proceduri de cumpărare directă în anul 2023, având ca scop pregătirea documentației tehnice necesare pentru extinderea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare.
În cadrul primei proceduri, publicată la data de 9 octombrie 2023, a fost atribuit contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a studiilor aferente necesare extinderii rețelelor. Valoarea estimată a acestui contract a fost de 150.000 lei, iar ofertantul câștigător a fost Bogen Engineering SRL.
În cadrul celei de-a doua proceduri, Comuna Corbu a achiziționat servicii pentru elaborarea documentațiilor tehnice necesare în vederea obținerii avizelor, acordurilor și autorizațiilor pentru rețelele de apă. Contractul, estimat la 105.000 lei, a fost de asemenea atribuit aceleiași firme, Bogen Engineering SRL.
Printre autoritățile contractante se numără Compania de Apă Oltenia SA, Comuna Șoimuș, Consiliul Local Sopot, etc.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe termene.ro.
Citește și:
Cumpărări DirectePrimăria Comunei Corbu, județul Constanța, contract cu o firmă din Craiova (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii