Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:01 10 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Cernavodă lansează licitație pentru stații de reîncărcare vehicule electrice (DOCUMENT)

ro

09 Jul, 2025 17:33 208 Marime text

 
 
Primăria Orașului Cernavodă, ca autoritate contractantă, a inițiat o procedură de achiziție publică pentru execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Stații de reîncărcare pentru vehicule electrice în Orașul Cernavodă“. Anunțul de participare a fost publicat în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) pe 7 iulie 2025.
 
Valoarea estimată a lucrărilor este de 1.095.600,88 lei fără TVA. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 24 iulie 2025, ora 15:00. Deschiderea ofertelor va avea loc în aceeași zi și la aceeași oră.
 
Noile stații vor fi amplasate strategic în patru locații cheie din Cernavodă, cu câte două unități în fiecare zonă: strada Salciei Zona Columbia, strada Mihai Eminescu, strada Medgidiei și strada Independenței.
 
Stațiile de reîncărcare vor fi echipamente de ultimă generație, capabile să ofere atât încărcare în curent continuu, cât și în curent alternativ, permițând încărcarea simultană a două autovehicule. Acestea vor fi dotate cu conectori multipli (ChadeMo, Combo 2, Type 2, priză 220V) și vor respecta standarde internaționale stricte, având un grad de protecție minim IP54 și rezistență antivandal IK10. De asemenea, stațiile vor integra un sistem de stocare a energiei în baterii și vor oferi o putere de încărcare de minim 50kW în curent continuu și 22kW în curent alternativ.
 
Persoanele care detin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr.395/2016 în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiță - Primar; Șerif Cîrjali – Consilier Local; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Șef Serviciul Impozite și taxe;, Dragomir Rodica - Șef Serviciu ADPP; Ardelean Radu-Alexandru – Șef Serviciul Tehnic Investiții și Achiziții Publice; Bogdan Boarca - Consilier Local; Constantin Grajdeanu - Consilier Local; Alexandru Tudor-Consilier Local; Stefan Plesa-Consilier Local; Gheorghe-Cristinel Rosu- Consilier Local; Radu-Alexandru Cojocariu – Consilier Local; Salem Zahra – Consilier Local; Catalin-Marian Apostol-Viceprimar; Petru Moraru-Consilier Local; Popa Mihai- Consilier Local; Niazi Ghiulen- Consilier Local; Valentin Bejan-Consilier Local; Dida Cileaga Margareta – Consilier Local; Alina-Diana Miesz - Director Executiv Direcția Servicii și Administrație Publică; Laura Vasilica Nicolescu - Șef Serviciu Strategie și Proiecte; Raluca Andronache – Șef Serviciul Buget Contabilitate; Simona Presadă – Sef Serviciu Fond Locativ, Spatii, Cultura și Biblioteca; Olteanu Ionuț Mihai - Șef Serviciu Patrimoniu și Cadastru; Georgiana Cadiu - Director Executiv Direcția Asistență Socială; Corina Ghilase - Director Cămin pentru persoane vârstnice; Mirsu Adrian-Consilier Local; Carp Gabriela- Consilier Local; Cocor Constantin Codrut- Consilier Local.
 

PRECIZĂRI:


Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.





În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.




Citește și:

Primăria Cernavodă a cumpărat servicii de tipărire și expediere de la Integrisoft Solutions SRL. Ce sumă a scos din conturi (DOCUMENTE)
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii