Primăria Agigea, județul Constanța, caută firmă care să se ocupe de sortarea, tratarea și depozitarea deșeurilor din comună (DOCUMENTE)
Primăria Agigea, județul Constanța, caută firmă care să se ocupe de sortarea, tratarea și depozitarea deșeurilor
16 May, 2025 17:00
ZIUA de Constanta
238
Marime text



Primăria comunei Agigea, județul Constanța, va organiza și desfășura, în data de 19 iunie 2025, la ora 15:00, o licitație publică pentru achiziționarea serviciilor de tratare și eliminare a deșeurilor menajere și a celor nepericuloase.
Procedura vizează delegarea gestiunii, prin achiziție publică de servicii, a activităților de sortare, tratare mecano-biologică și depozitare a deșeurilor reziduale generate pe raza UAT Agigea, județul Constanța, fără a pune la dispoziția operatorului infrastructura necesară desfășurării acestor activități.
Ofertele sau cererile de participare se pot depune până la data de 19 iunie 2025, ora 15:00.
Contractul, în valoare estimată de 4.894.643 lei, va fi atribuit unui operator economic care va presta următoarele activități, componente ale serviciului de salubrizare: sortarea deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă provenite din deșeurile municipale colectate în UAT Agigea, în stații specializate de sortare (cantitate estimată: 150 de tone în 3 ani); tratarea mecano-biologică a deșeurilor reziduale în instalații integrate de tratare (cantitate estimată: 19.500 de tone în 3 ani); precum și eliminarea, prin depozitare, a deșeurilor reziduale și a reziduurilor rezultate din tratarea deșeurilor municipale provenite din aceeași unitate administrativ-teritorială (cantitate estimată: 8.100 de tone în 3 ani).
Obiectivul general al acestei proceduri de achiziție publică este delegarea gestiunii activităților menționate prin încheierea unui contract de servicii, în vederea asigurării continuității serviciului de salubrizare la nivelul UAT Agigea și a respectării legislației în vigoare.
Persoanelor care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cîrjaliu Cristian Maricel - Primar; Lasculescu Ana - Sef Serviciu Financiar Contabilitate; Cazacu Ana Maria - Administrator public, Lupu Oana - Sef Tehnic Investitii, Telisca Florenta - Arhitect Sef, Carp Laurențiu - Secretar General Comuna.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Colegiul Comercial „Carol I“ din Constanța închiriază spațiu. Iată unde! (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii