Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:21 20 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Drumuri Județene Constanța lansează o licitație publică pentru achiziția unui mini încărcător frontal (DOCUMENT)

ro

20 Oct, 2025 11:35 126 Marime text


Drumuri Județene Constanța SA a deschis o licitație publică privind furnizarea unui mini încărcător frontal.
 
Valoarea totală estimată a licitației este de 296.360 lei, conform licitatiapublica.ro.
 
Obiectul contractului:
 
Obiectul prezentului Contract îl reprezintă - „Furnizare mini încărcător frontal, cod CPV 43310000-9 Utilaje pentru lucrări publice”, denumit în continuare Utilaj, pe care Contractantul se obligă să îl furnizeze/livreze în conformitate cu prevederile asumate din prezentul Contract, Caietului de sarcini, Propunerii tehnice, cu dispozițiile legale, aprobările și standardele tehnice, profesionale și de calitate în vigoare.
 
Utilajul trebuie să aibă următoarele caracteristici:
 
Motor
  • Norma poluare - STAGE V
  • Putere maximă: min 55 CP - max 60 CP
  • Cuplu maxim: min 220 Nm
  • Capacitate cilindrica: max. 2000 cm cubi
 
Transmisie
  • Hidrostatică servocomandată, independenta stângă - dreaptă cu 2 viteze
  • Viteza de deplasare (înainte/înapoi) - minim 10 Km/h
 
Sistem hidraulic
  • Pompă hidraulică cu debit mărit - min 100 /min
 

Cabina
  • Certificată ROPS/FOPS (protejată la răsturnare și la căderea obiectelor)
  • Închisă, cu ventilație și încălzire, aer condiționat
  • Cabină rabatabilă - oferă access ușor întreținerii și reparațiilor
  • Acces în cabină pe ușa laterală
 
Sistem iluminat
  • Lumini de lucru
  • Lumini de drum
  • Girofar
 
Performanțe
  • Sarcina utilă maximă ce poate fi ridicată: min. 1400 Kg
  • Înălțimea de ridicare la boltul cupei: min. 3000 mm
  • Greutate operațională: min. 3000 Kg
  • Cupă de uz general: min. 0.40 mc
 
Caracteristici și dotări standard
1. Sistem de monitorizare care verifică automat, pe parcursul zilei de lucru, următorii parametrii: consumul de carburant, poziția geografică, orele de funcționare, avertizare evenimente deosebite (inclusive avertizare furt motorină).
2. Comenzi hidraulice servoasistate - joystikuri.
3. Comandă accelerație la mână și picior.
4. Instalație hidraulică auxiliară cu debit mărit.
5. Dispozitiv de schimbare rapidă a accesoriilor.

6. Sistem paralel lift (menține cupa paralel cu solul în timpul ridicării).
7. Trusă scule, trusă medicală, triunghi reflectorizant, extinctor.
 
Alte cerințe
1. Autorizare de la producator pentru vânzare, servicii postvânzare (mentenanță, reparații, diagnoză).
2. Dotare cu minim 3 ateliere mobile complet echipate pe raza județului Constanța.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante care aprobă și semnează documentele în legătură cu procedura de atribuire sunt:
  • Florian-Constantin ANDREI - Director General;
  • Lucian POSERBA - Director Executiv Tehnic;
  • Monica-Mirela PETCU - Director Economic;
  • Corina Eugenia JIANU - Președinte Consiliu de administrație;
  • Nicoleta-Carmen DRAGAN - Membru Consiliu de administrație;
  • Neculai HODORCA - Membru Consiliu de administrație;
  • Cristian PĂTRUȚOIU - Membru Consiliu de administrație;
  • Emilia-Georgeta ȚUȚUI - Membru Consiliu de administrație;
  • Elena Lavinia POPA, Claudia – Livia ENCEANU, Daniela MOCANU - Responsabili Viză Legalitate;
  • Alexandra Mihaela BRATIANU, Eugenia-Ramona ILIE - Responsabili Viza CFPP;
  • Daniela DAN - Coordonator Compartiment Achiziții și Membru Comisie de evaluare;
  • Cristian Lucas ROSCULET - Președinte comisie cu drept de vot/ Responsabil contract;
  • Aydin MUSTAFA - Membru Comisie evaluare;
  • Florin BADEA - Membru Comisie evaluare;
  • Georgiana SPATARU - Membru Comisie evaluare;
  • Cristian MIZEA - membru de rezervă îinlocuitor Cristian Lucas ROSCULET);
  • Dan MINEA - membru de rezervă (înlocuitor Aydin MUSTAFA);
  • Alexandru-George RADULESCU - Membru de rezervă (înlocuitor pentru Florin BADEA);
  • Gabriela JUGAN - Membru de rezervă (înlocuitor pentru Georgiana SPATARU);
  • Mihaela SCORTAN-IORDAN - Membru de rezervă (înlocuitor pentru Daniela DAN).
 
Licitația va avea loc pe data de 25.11.2025, ora 15.00.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 



Citește și:
Cumpărări directe Constanța: Primăria Mihai Viteazu a cumpărat un sistem de sonorizare de peste 41.000 de lei. Iată de la ce firmă (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii