Licitații Constanța Spitalul Militar de Urgență „Dr. Alexandru Gafencu" Constanța se digitalizează
Licitații Constanța: Spitalul Militar de Urgență „Dr. Alexandru Gafencu" Constanța se digitalizează
03 Aug, 2025 08:49
ZIUA de Constanta
679
Marime text



Ministerul Apărării, prin U.M 02175 Constanța, organizează o licitație publică având ca obiect servicii de dezvoltare și implementare destinate Extinderii Sistemului Informatic Integrat actual și echipamentelor în cadrul proiectului Digitalizarea activității Spitalului Militar de Urgență „Dr. Alexandru Gafencu" Constanța.
Potrivit anunțului de pe platforma SEAP, obiectul procedurii este reprezentat de servicii de dezvoltare de software IT.
Date despre contract
Pentru digitalizarea instituției este nevoie de 6 computere portabile, 8 imprimante laser, 8 computer de birou, 7 ecrane și console de computere, 4 echipamente periferice, 4 dispozitive de stocare cu acces direct (DASD), surse de alimentare electrică continuă, 4 rețele de comunicații, 2 rutere de rețea, 3 echipamente de rețea, 5 diverse tipuri de mobilier, 8 pachete software si sisteme informatice, 3 pachete software pentru uz medical,1 pachete software pentru comutator (switch) sau ruter, 1 pachet software pentru gestionarea documentelor, 7 pachete software de contabilizare a timpului sau pentru resurse umane, 8 pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC), 2 Servere, 9 Servicii de instalare de hardware, 5 Servicii IT: consultanță, dezvoltare de software, internet și asistență, 7 Servicii de programare și de consultanță software, 9 Servicii de analiza si de programare de sisteme, 2 Servicii pentru sisteme și asistență.
Criteriul de atribuire este „Cel mai bun raport calitate – preț”
Valoarea totală estimată a contractului este de 4.810.800 de lei.
Termenul limită pentru primirea ofertelor și de desfășurare a licitației este 16.09.2025, ora 15.00.
Finanțarea proiectului este prin Planul National de Redresare și Rezilientă (PNRR), Pilonul II, Transformare Digitală, Componenta 7 . Investitia: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină.
Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor
Comisia de analiza este compusă din:
Preşedinte : Director medical colonel medic Duțu Alina Ioana
Membri: Director administrativ - colonel Soare Alexandru, Sef laborator analize medicale colonel biolog Basa Mihaela, Farmacist Surdu Florentina, Economist Fenchia Cristina, Ing Victor Alexandru Sef sectie achizitii Iordache Bianca-responsabil procedura
Membrii rezervă : colonel Negru Iulian, Maior Dura Alina, Referent Craciun Andreea, Expertii cooptati din partea RomActiv Business Consulting SRL (servicii auxiliare) implicate în derularea procedurii de achiziție sunt: Postolache Olesea și Florescu Corina – Cecilia.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului
GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
Citește și
Licitații ConstanțaANR vrea să modernizeze Sistemul Informațional GIS și să achiziționeze senzori de monitorizare (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii