Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:05 08 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Primăria Săcele lansează o licitație pentru modernizarea sistemului de iluminat public (DOCUMENT)

ro

08 Dec, 2025 13:05 114 Marime text


Primăria Săcele, județul Constanța, a deschis o licitație publică privind delegarea gestiunii serviciului de iluminat public în comună.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, valoarea totală estimată a licitației este de 200.000 lei.
 
Obiectul prezentei licitații este găsirea soluției optime pentru menținerea unui sistem de iluminat unitar, modern și eficient care să corespundă cerințelor de trafic, în paralel cu optimizarea consumului energetic pentru întreaga comună Săcele.
 
Cantitatea lucrărilor necesare realizării reabilitării și întreținerii sistemului de iluminat în comuna Săcele, se stabilește prin soluția tehnică întocmită de fiecare ofertant, astfel încât, în termenul stabilit în ofertă, întregul sistem de iluminat al comunei să corespundă cerințelor normelor interne și internaționale în vigoare.
 

Durata contractului de concesiune va fi de 4 ani.
 
Cerințe generale
 
Toate materialele și componentele utilizate pentru reabilitarea, întreținerea și menținerea SIP în comuna Săcele, trebuie să îndeplinească următoarele caracteristici:

 
- Să provină de la furnizori interni sau externi care au certificarea sistemului calității ISO 9001/2000;
- Să aibă certificatul de calitate al furnizorului;
- Să fie garantate funcțional după cum urmează:
  • corpuri de iluminat - 8 ani;
  • stâlpi din beton - 10 ani;
  • stâlpi metalici - 10 ani;
  • stâlpi din materiale compozite - 10 ani;
  • cabluri și conductoare electrice de înaltă și joasă tensiune - 6 ani;
  • aparataj electric - 8 ani;
  • puncte de aprindere - 8 ani;
  • console de prindere - 6 ani;
  • surse de lumină - 2 ani;
  • ignitere - 3 ani;
  • balasturi - 5 ani;
  • condensatori - 3 ani;
  • alte materiale și aparataje - 3 ani.
 
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Tucă Ștefan - primar;
- Crintea Adriana-Carmen - viceprimar;
- Culicencu Adrian - secretar general;
- Florea Ioan - consilier local;

- Călin Neculai - consilier local;
- Brînduș Gheorghe - consilier local;
- Ilie Costel-Cătălin - consilier local;
- Stan Valentin - consilier local;
- Ghinea Ana-Maria - consilier local;
- Stoian Mihai - consilier local;
- Nestea Florian - consilier local;
- Scraba Ion - consilier local;
- Ciocan Cristina - consilier achiziții publice.
 
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 23 decembrie 2025, ora 15.00.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 


Citește și:
Licitații de 9,3 milioane lei pentru dotarea Secției de Neurochirurgi de la Spitalul Județean Constanța. Iată firmele câștigătoare (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii