Licitații Constanța Primăria Negru Vodă lansează licitație de peste 2 milioane lei pentru amenajarea unui parc fotovoltaic (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Primăria Negru Vodă lansează licitație de peste 2 milioane lei pentru amenajarea unui
05 Aug, 2025 14:58
ZIUA de Constanta
397
Marime text



Primăria Negru Vodă, județul Constanța, a deschis o licitație publică privind execuția lucrărilor pentru implementarea amenajării parcului fotovoltaic din comună.
Conform site-ului licitatiapublica.ro, valoarea totală estimată a licitației este 2.034.745,19 lei.
Descriere succintă:
Obiectul contractului este execuția lucrărilor pentru implementarea investiției publice: Amenajare parc fotovoltaic Negru Vodă, Cod apel: PFM/169/PFM_P1/NA/P1_OS1/FM_1.1; Cod proiect: 315066; Titlu Apel: Sprijinirea investițiilor în noi capacități de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice, contract de finanțare nr. 113/07.06.2024.
Investiția este finanțată de către Ministerul Energiei (ME), în calitatea sa de autoritate națională de implementare și gestionare a fondurilor alocate României din Fondul pentru Modernizare (MEFM).
Lucrările propuse pentru amenajare sistem fotovoltaic sunt următoarele:
- Centrala fotovoltaică cu puterea instalată estimativă totală va fi de 350 kwp, aceasta putând fi ajustată în faza de autorizare a conectării în SEN.
- Anexele tehnice;
- Corp mentenanță și social-sanitare;
- Instalațiile interioare pentru stingerea incendiilor și de alimentare cu apa;
- Rețeaua de iluminat și pentru supraveghere;
- Rețele electrice interioare;
- Drumuri și platforme tehnologice interioare;
- Împrejmuire;
- Branșamente și utilități;
- Branșament electric conform ATR beneficiar operator rețea;
- Racord electric beneficiar UAT.
Au fost scoase la licitație din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următoarele categorii de cheltuieli:
- Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului = 504.679,16 lei, fără TVA
- Cap. 4 Construcții și instalații = 1.505.066,03 lei, fără TVA
- Cap. 5.1. Organizare de șantier = 20.000,00, fără TVA
- Cap 6.2 Probe tehnologice și teste = 5.000,00 lei, fără TVA
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate - preț.
Persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul AC, precum și persoanele din cadrul AC ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
- Mihai-Adrian Argintaru - primar;
- Penea Adrian - Viceprimar;
- Marin Nicoleta - Șef Serviciu economic;
- Bujor Cosmin - Secretar general;
- Petre Brindusa - Arhitect șef;
- Consilieri locali: Spiridon Eduard Vasile, Corbu Elena, Cășuneanu Marian, Ștefan Adrei-Marian, Mucenic Simona, Stoienciu Alexandru, Răducanu Elena, Mihai Lenuta, Boghiu Ioana, Roșca Livia, Andriță Ana, Sfredel Nelu, Ganescu Nicoleta Daniela, Ababei Elena-Adelina.
- Comisia de evaluare: Voicu Verginica Liliana, Chihaia Alina Mariana, Ialangi Anca Ioana, Sencu Ana, Necula Cristian.
- Membrii rezervă: Șerban Oana Elena, Sfredel Loredana Constanta.
- Crăciun Anamaria-Cristina - expert achiziții;
- Spînu Magda - Expert Tehnic Cooptat.
Termenul limită de depunere a ofertelor și licitația vor avea loc pe data de 25.08.2025, ora 15.00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cât a scos din buzunar Consiliul Județean Constanța pentru întreținerea parcului auto aflat în administrarea sa? (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii