Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:06 17 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Contract de 65 milioane de lei pentru reabilitarea fronturilor de așteptare (amonte și aval) în Port Medgidia (DOCUMENT)

ro

17 Dec, 2025 13:45 131 Marime text
Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile SA Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru „Proiectare și execuție “modernizare fronturi de așteptare (amonte și aval) Port Medgidia“.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 65.012.014,12 RON, termen limită pentru depunerea documentației fiind 19 ianuarie 2026, ora 15.00.

Valoarea estimata: 65.012.014,12 lei fară TVA din care:
  • Proiectare: 2.378.859,69 lei;
  • Asistenta Tehnica: 279.996,72 lei;
  • Amenajarea terenului: 2.875.000,00 lei
  • Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițial: 200.000, 00 lei
  • Cheltuieli pentru relocarea utilităților: 250.000 lei
  • Cheltuieli pentru investiția de baza: 58.235.389,05 lei;
  • Organizare de Șantier: 777.768,66 lei;
  • Cheltuieli pentru informare și publicitate : 15.000,00 lei;
PROIECTARE; 2) EXECUȚIE LUCRĂRI A) Subactivitati aferente Proiectării: Subactivitatea 1 aferenta Proiectării: - Faza I-a: ELABORARE DOCUMENTAȚII ȘI OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE:
a) după caz la faza PT actualizare Studiu Topografic – vizat OCPI;
b) după caz la faza PT actualizare Studiu Batimetric;
c) după caz la faza PT actualizare Studiu Geotehnic;
d) după caz Expertizare tehnica la faza PT și Alte studii specifice la faza PT
e) Proiect Tehnic (PT+CS+DDE) și P.O.E.; verificate și vizate de verificatori de proiecte atestați și de experți tehnici, pe cheltuiala Executantului;

f) după caz actualizare Documentații pentru obținerea Avizelor/Acordurilor/Autorizațiilor și Studiilor solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritățile publice, inclusiv documentațiile necesare obținerii Autorizației de Gospodărire a Apelor (DTAA);
g) Documentație pentru obținerea Autorizației de Construire (DTAC – PAC) verificata și vizata de verificatori de proiecte atestați și de experți tehnici, pe cheltuiala Executantului;

Achizitorul deleagă EXECUTANTULUI (Proiectant și Executant) sarcinile care decurg conform legii pentru a face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente – care vor fi incluse în oferta financiara) pentru a obține în numele Achizitorului (pe cheltuiala prestatorului) a următoarelor:
- după caz la faza PT: Viza OCPI la StudiuTopografic (și după caz introducerea documentațiilor cadastrale aferente în Sistemul Integrat de Cadastru și Publicitate Imobiliară e-Terra);

 - după caz actualizare/obținere: Avizele/Acordurile/Autorizațiile și Studiile solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritățile publice, inclusiv avizul și/sau acordul de mediu și avizului și autorizației de Gospodărire a Apelor;
- Autorizația de Construire (pentru lucrările aferente obiectivului de investiții).
- Avizarea și verificarea PROIECTULUI TEHNIC (PT+CS+DE; DTAC; POE) de către Experții Tehnici și de Verificatorii de Proiecte la toate exigentele care decurg din caietul de sarcini.
- Orice alte avize/acorduri/autorizații/expertize solicitate de autoritățile publice, necesare realizării, recepționarii și punerii în funcțiune a obiectivului de investiții.

În cazul în care organizarea de șantier (OS) necesita autorizații de construire distincte fata de cea obținută pentru investiția de baza, Executantul va face toate diligentele (inclusiv plata taxelor aferente) pentru obținerea acestora în numele Achizitorului.

Subactivitatea 2 aferenta proiectării: Faza a II-a de proiectare: ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI:
- pe perioada de execuţie a lucrărilor; - pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii.

B) SUBACTIVITATI aferente EXECUȚIEI: conform celor menționate în STUDIU DE FEZABILITATE DALI (VARIANTA 1 RECOMANDATA): Descriere subactivitati conform indicatori
1 . Lucrări hidrotehnice pentru reabilitarea fronturilor de așteptare amonte și aval, pe întreagă lungime a lor;
2. Masuri de securizare a frontului de așteptare amonte și a frontului de așteptare din aval;
3. Iluminatul fronturilor de așteptare;
4. Asigurarea furnizării de energie electrica către nave.

Contractul este finanțat cu fonduri externe nerambursabile prin Programul Mecanismul pentru Interconectarea Europei 2021-2027. Obiectivul de investițîi are asigurată sursa de finanțare din Programul Mecanismul pentru Interconectarea Europei 2021-2027 - Contract de finanțare–Project 101122575-22-EU-TC-FAIRway Danube II.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de
atribuire:
1.Director General - Florin GOIDEA;
2.Director Executiv, Direcția Juridic-Comercial - Diana Elena NICULESCU;
3.Director Economic, Direcția Economica – Cornelia POPESCU;
4. Manager Proiect - Carmen Liliana MĂNESCU
5. Sef Departament Achiziții – Carmen Camelia SIRBU
6.Sef Compartiment Analize Economice - Tarife - Daniela BOAGHE
7. Sef Departament Proiecte Investiții -Moren ABDURAFI
8. Departament Proiecte Investiții - Eugenia NEGRICI
9. Responsabil Mediu - Laurentia Olteanu Lupu

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și: 

Guvernul a aprobat reabilitarea fronturilor de așteptare (amonte și aval) Port Medgidia
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii