Licitații Constanța CNAPMC Constanța caută ofertanți pentru servicii de proiectare a reparațiilor digului de larg din Portul Mangalia (DOCUMENT)
Licitații Constanța: CNAPMC Constanța caută ofertanți pentru servicii de proiectare a reparațiilor digului
06 Nov, 2025 16:09
ZIUA de Constanta
136
Marime text
136
Marime text

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța intenționează să achiziționeze servicii de proiectare pentru reparațiile digului de larg din Portul Mangalia.
Potrivit anunțului de pe platforma Licitațiapublică.ro, obiectul achiziției îl constituie realizarea de: studii de specialitate (studiu topografic/ studiu geotehnic etc.), dacă este cazul, necesare în cadrul proiectării; Documentația pentru obţinerea certificatului de urbanism; documentația pentru obținerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism; Documentației pentru avizarea lucrărilor de intervenție (D.A.L.I.), după obținerea avizelor; documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.) și documentația tehnică pentru organizarea execuției (D.T.O.E.); documentația pentru proiectul tehnic cu detaliile de execuție; documentația pentru proiectul de urmărire în timp a construcției.
De asemenea, va asigura și va oferi asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și Planuri As built și Ridicare Topo amenajare proiect finalizat Continuare info GP.
Valoarea estimată a contractului este de 300.000 de lei.
Informații despre contract
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul Entității contractante precum și persoanele ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliul de Administrație: Mihai Teodorescu, Dan-Alexandru Catană, Elena Vlad, Mihnea-Claudiu Drumea, Constantin Chirilă
• Conducere Executivă: Director General – Mihai Teodorescu, Director General Adjunct – Costin Valeriu Avătavului, Director Financiar – Dumitru Nancu, Cristian Mihai Toma – Șef Departament Investiții, Gabriela Andreea Vasilescu Naiden - Șef Serviciu Juridic cu Atribuții Delegate, Hermina Bectemir – Șef Serviciu Achiziții Publice și Gestiune, Liviu Adrian Stoean – Șef Serviciu Elaborare Documentații și Urmărire Contracte; Paul Ciurea – Șef Serviciu Patrimoniu
• Alți semnatari: Adrian Stănciuc - Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Daniela Gheorghiu – Serviciul Elaborare Documentații și Urmărire Contracte, Andreea Georgiana Stăetu - Administrator Port și Alina Nicoleta Mărgineanu-Ibraim - Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune.
Criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate - preț”.
Data limita de depunere a ofertelor și licitația vor avea loc pe 21.11.2025, ora 15.00, în SEAP.
Citește și
Cumpărări Constanța Gligor Cristina PFA câștigă un contract cu Primăria Chirnogeni (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


