Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:08 17 09 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitație organizată de UM 02311 Constanța, pentru lucrări de reabilitare termică în Cazarma 2866 din Mamaia Sat (DOCUMENT)

ro

17 Sep, 2025 17:00 171 Marime text


Ministerul Apărării Naționale prin Unitatea Militară 02311 Constanța a lansat un anunț de participare pentru licitația publică ce constă în „lucrări de reabilitare termică în Cazarma 2866 Mamaia Sat.
 
Conform anunțului lansat pe SEAP la data de 15.09.2025, autoritatea contractantă a menționat că valoarea contractului este estimată la suma de 22.126.279 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, termenul limită până la care pot fi depuse ofertele este de 31.10.2025, ora 15:00, criteriul de atribuire fiind raportul cel mai bun calitate-preț.
 
Astfel, în anunț se precizează că durata efectivă de proiectare și execuție a lucrărilor este de 19 luni calendaristice, defalcată astfel: 4 luni calendaristice efective pentru prestarea serviciilor de proiectare de la data începerii serviciilor de proiectare menționată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare; si 15 de luni calendaristice efective pentru execuție lucrări construcții de la data începerii execuției lucrărilor menționată în Ordinul de începere a lucrărilor.
 
Acordarea asistenței tehnice pe parcursul derulării lucrărilor proiectate, respectiv 15 luni, de la data începerii lucrărilor, menționată în ordinul de începere a lucrărilor și până la data aprobării procesului- verbal de recepție la terminarea lucrărilor fără obiecțiuni sau data procesului-verbal de stingere a eventualelor obiecțiuni Perioada de garanție acordată lucrărilor executate, inclusiv utilajelor și echipamentelor montate este de minim 36 luni calendaristice de la recepția la terminarea lucrărilor, după stingerea tuturor obiecțiilor constatate de comisia de recepție, dacă este cazul.
 
Valoarea estimată a contractului de proiectare și execuție lucrări,supusa prezentei proceduri este de 22,126.279 lei fără T.V.A., respectiv 26.772.797,59 lei cu T.V.A., la care se adaugă cheltuieli pentru diverse și neprevăzute în valoare de 2,369,684.36 lei fără T.V.A Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute nu este supusa valorii estimate acestei proceduri si ca urmare nu vor fi incluse in oferta.
 
Defalcarea valorii estimate a contractului este: Valoare executie lucrari 2022-C/I-2866: 20.732.979,00 lei fara TVA ; Valoare Organizare santier 2022-C/I-2866: 248.300,00 lei fara TVA;Valoare proiectare 2022-C/I-2866: 990.000,00 lei fara TVA; Valoare asistenta tehnica 2022-C/I-2866: 155,000.00 lei fara TVA; Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoțite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunțului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea „Documentaţii şi clarificări”. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.

 
Condiții de participare
 
Una dintre cele mai importante cerințe este ca ofertantul/ofertantul asociat/ terțul susținător/ subcontractantul să nu se regăsească în situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
 
Modalitatea de îndeplinire a cerinței constă în prezentarea DUAE, inclusiv de asociați/ terți susținători/ subcontractanți conf. art. 193, alin. 1 din Legea nr. 98/2016 (se va consulta Ghidul de utilizare DUAE elaborat de ANAP disponibil la adresa www.anap.gov.ro) Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității contractante, doar de către ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile , împreună cu asociat, subcontractant, terț susținător, dacă este cazul.
 
Operatorii economici vor prezenta ca documente justificative:
 

- Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, bugetul de stat), din care să reiasă lipsa datoriilor restante, valabile la momentul prezentării acestora;
 
- Cazier judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
- După caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166, alin. 2, art. 167, alin. 2 și art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- Alte documente edificatoare, după caz.
 
Persoanele cu funcții de decizie în cadrul AC sunt:
  • col. Badea Nicolae-Gigi ,
  • P.c.c. Draghici Adina ,
  • p.c.c Baiceanu Monica ,
  • P.c.c. Jitea Cristian-Alexandru ,
  • cpt. Iscru Andreea,
  • col. Stoica Emil-Costin ,
  • P.c.c. Maftei Cristina-Letitia ,
  • Slt. Pirvan Eduard Catalin ,
  • Slt. Corici Ovidiu Nicolae ,
  • Cpt. Marian Cristian ,
  • Cpt. Lacatus Mihai.
 
O altă cerință importantă este ca operatorul economic participant la procedura de achiziție să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
 
Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți și/sau terți susținători care completează informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct.
 
Modalitatea de îndeplinire: completarea DUAE. În cazul în care operatorul economic intenționează să subcontracteze o parte/părți din contract, DUAE include și informațiile solicitate cu privire la subcontractanți.
 
În cazul depunerii unei oferte în asociere, fiecare asociat are obligația de a demonstra îndeplinirea cerinței pentru partea de contract pe care o realizează. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate la solicitarea autorității contractante doar de către ofertantul clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire.
 
Mai multe detalii pot fi consultate în anunțul atașat în secțiunea Documente
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Unitatea Militară 01837 Mihail Kogălniceanu pune la bătaie peste 3,5 milioane de lei pentru lucrări de renovare! Despre ce este vorba (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii