Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:26 15 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Continuă modernizarea imobilului Serviciului Clinic Județean de Medicină Legală Constanța. Contract de peste 7,2 milioane lei (DOCUMENTE)

ro

15 Oct, 2025 16:28 166 Marime text
Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: Pixabay

Unitate Administrativ-Teritorială Constanța – Consiliul Județean Constanța a încheiat un contract cu firma Fourmar Construct Management SRL, în vederea continuării lucrărilor autorizate cu AC 2106/19.11.2019 la obiectivul de investiții „Amenajări interioare/exterioare, consolidare și modernizare imobil D+P+1E pentru Serviciul Clinic Județean de Medicină Legală Constanța din strada Ștefan cel Mare nr. 133".

Contractul a fost atribuit la valoarea de 7.248.012,04 lei.

Autorizația de construire nr. 2106 emisă de Primăria Constanța la data de 19 noiembrie 2019 a avut o valabilitate de 12 luni, iar lucrările au avut o durată de 24 de luni.

Prin prezenta achiziție, Consiliul Județean Constanța intenționează să continue lucrările autorizate cu AC 2106 / 19.11.2019 la obiectivul de investiții „Amenajări interioare / exterioare, consolidare și modernizare imobil D+P+1E pentru Serviciul Clinic Județean de Medicină Legală Constanța din str. Ștefan cel Mare nr. 133”.

Imobilul D+P+1E este amplasat pe latura estică a Spitalului Clinic Municipal Constanța, secție exterioară a Spitalului Clinic de Urgență Constanța, și se regăsește în inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public a Județului Constanța.

Lucrările propuse includ: lucrări de construcții - de amenajări interioare/exterioare, de consolidare și de modernizare imobil D+P+1E–pentru Serviciul Clinic Județean de Medicină Legală Constanța; lucrări de instalaţii (electrică de curenți tari și de curenți slabi, instalația sanitară și de stingere incendiu, canalizare menajeră, canalizare pluvială, instalația de încălzire, instalații de ventilație și climatizare); amenajări exterioare.

Spațiul exterior se va amenaja cu împrejmuire teren, circulații pietonale, carosabile, iluminat de exterior, firmă luminoasă, spații verzi. Preluarea apelor pluviale de pe suprafețele exterioare se va realiza prin pante către guri de scurgere și rigole, racordate la rețeaua pluvială din incintă.


De asemenea, se va executa o rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilități.

Totodată, se vor efectua lucrări de racordare la rețelele de energie electrică, apă și canalizare, energie termică, se vor monta utilaje, echipamente tehnologice și funcționale etc.

Pentru realizarea obiectivului sunt necesare lucrări de izolare termică, lucrări de ignifugare și tratare a materialului lemnos din care este confecționată șarpantă.

Inițial, bugetul estimat pentru aceste lucrări a fost de 7.920.734,97 lei fără TVA, din care: 487.430,85 lei fără TVA pentru amenajarea terenului, 236.671,33 lei fără TVA pentru asigurarea utilităților 5.334.379,96 lei fără TVA pentru construcții și instalații, 215.589,66 lei fără TVA pentru montaje utilaje tehnologice, 1.567.640 fără TVA pentru utilaje, echipamente tehnologice și funcționale cu montaj, 41.980,94 lei fără TVA pentru lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier și 37.042,23 lei fără TVA pentru cheltuieli conexe organizării șantierului.


Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante precizate în anunțul de participare au fost: Florin Mitroi (Preşedinte); Răzvan Filipescu (Vicepreşedinte); Daniela Șerban (Administrator public); Nesrin Geafar (Secretar General al judeţului); Virginia Voicu (Director General Adjunct- Direcția Generală Administrație Locală); Emilia Georgeta Țuțui (Director General – Direcția Generală Economico-Financiară); Elena Georgescu (Director General - Direcţia Generală de Proiecte); Victoria Ivonne Saghiu (Director General Adjunct – Direcția Generală de Proiecte); Diana Roxana Voitinovici (Director General Adjunct - Direcţia Generală Tehnică si Urbanism); Alexandru Gabriel Bîrcă (Arhitect Şef - Direcţia Generală Tehnică și Urbanism); Luminița Beca (Șef Serviciu – Serviciul Acte Administrative si Arhiva – Direcția Generală Administrație Locală); Atena Caranicola (Șef Serviciu - Serviciul Achiziții Publice - Direcția generala Administrație Locala); Georgeta Blacioti (Șef Serviciu - Serviciul Financiar-Contabilitate, Direcţia Generală Economico-Financiară); Marian Bănică (Şef Serviciu - Serviciul Pregătire Proiecte - Direcţia Generală de Proiecte); Veronica Cîrciu (Şef Serviciu-Serviciul Venituri, Buget și Evidență Bugetară - Direcţia Generală Economico-Financiară); Livia Laurenția Alcea (Şef Serviciu-Serviciul Resurse Umane și Salarizare); Raluca Florentina Morariu (Şef Serviciu-Serviciul Management Proiecte-Direcţia Generală de Proiecte); Silvia Voicu (Şef Serviciu - Serviciul Patrimoniu și ADPP - Direcţia Generală Tehnică și Urbanism). Consilieri judeţeni: Theodor Ionuț Babă, Enache Bucovală, Ionel Bucur, Stere Bușu, Mihai Butnaru, Stelică Caprinciu, Caracudă Ionel, Cristina Elena Ciobanu, Dana Mariana Constantinescu, Cornelia Simona Dumitrașcu, Petre Enciu, Andreea Gheorghe, Stelian Gima, Alexandru Grăniceru, Andrei Gurgu, Stere Guteanu, Iulian Sorin Istrate, Marinela Gela Ivașcu, Gilda-Valentina Lazăr, Dumitru Daniel Learciu, Ana-Maria Malciu, Sorin Cristian Mateescu, Cristian Mirea, Andra Diana Morar, Adnan Mustafa, George Niță, Claudiu Iorga Palaz, Cornelia Pîndichi, Ioan Alexandru Picu, Alexandru Pintilie, Liviu Popa, Maria Saioc, Marius Stamate, Daniela Stan, Marian Surdu.

Amintim că, Fourmar Construct Management SRL a obținut, în vara acestui an, un contract de continuare de lucrări pentru „construire locuințe sociale, C1 și C2, total 32 unități locative" cu Primăria Comunei Rasova, județul Constanța. Contractul respectiv a avut o valoare de 7.556.090,79 lei.

Despre Fourmar Construct Management SRL (2021)

Societatea are sediul social pe strada Bucovinei nr. 4, Techirghiol, județul Constanța și se ocupă cu lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale.

Pentru anul 2024, a raportat cifră de afaceri de 4.267.668 lei, profit de 1.153.296 lei, datorii de 2.285.625 lei și 5 angajați.

Unic asociat și administrator este Alexandru Adrian Stîngă.

Societatea a obținut până în prezent două contracte prin achiziții directe și cinci prin licitații publice, printre autoritățile contractante fiind UAT Rasova, UAT Județul Constanța și, Comuna Castelu.

Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro. 
  
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
O firmă din Techirghiol va finaliza lucrările la Centrul de îngrijire a persoanelor cu afecțiuni Alzheimer de la Agigea (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii