Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:09 19 09 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Constanța lansează un acord-cadru de peste 442 milioane lei pentru servicii integrate de proiectare și asistență tehnică la investițiile publice

ro

19 Sep, 2025 09:27 214 Marime text

Primăria Municipiului Constanța a lansat un anunț de participare în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) pentru achiziționarea de servicii integrate de proiectare, expertizare tehnică, elaborare documentații tehnico-economice și asistență tehnică pentru obiectivele de investiții publice din municipiu. Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 442.775.500,68 lei fără TVA, iar termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 22 octombrie 2025, ora 15:00.

Publicat pe 18 septembrie 2025 și transmis la JOUE sub numărul [611504-2025], anunțul SEAP [CN1085613] prevede lansarea de contracte subsecvente semestrial. Valoarea minimă totală a acordului-cadru este de 92.183.894,39 lei, iar cea mai mare valoare estimată pentru un contract subsecvent este de 85.523.894,39 lei, respectiv 12.533.141,08 lei pentru cel mai mic contract subsecvent.

Obiective și domenii vizate

Autoritatea contractantă urmărește prin acest acord-cadru susținerea direcțiilor strategice de dezvoltare locală, inclusiv:

  • creșterea calității locuirii;

  • îmbunătățirea infrastructurii educaționale și sociale;

  • promovarea soluțiilor „smart city”;

  • protecția mediului și managementul durabil al teritoriului.

Serviciile solicitate acoperă o gamă largă de activități: expertize tehnice pentru rezistență, securitate la incendiu și instalații, studii geotehnice, hidrologice și topografice, audituri energetice, studii de trafic, studii de mediu și biodiversitate, evaluări climatice, planuri urbanistice, documentații tehnice pentru autorizarea lucrărilor, proiecte tehnice, asistență tehnică și actualizarea documentațiilor. În total, caietul de sarcini enumeră peste 40 de tipuri de servicii distincte.

Calendarul procedurii

Operatorii economici interesați pot solicita clarificări sau informații suplimentare până la 20 de zile înainte de termenul-limită de depunere a ofertelor, iar Primăria Constanța se angajează să răspundă în a 11-a zi înainte de termen.

Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante

  • Vergil Chițac – primar al municipiului Constanța

  • Costin Ioan Rasauteanu – viceprimar

  • Fulvia Antonela Dinescu – secretar municipiu

  • Georgeta Gheorghe – director executiv Direcția financiară

  • Oana Dobre – șef serviciu financiar buget

  • Lenuța Petcu – șef serviciu contabilitate

  • Ilie Daniela – inspector serviciul contabilitate

  • Alin Cezar Vintilă – director executiv Direcția logistică

  • Andreea Stan – director executiv adjunct Direcția logistică

  • Nilghiun Manea – șef serviciu achiziții publice

  • Carmina Ionela Popescu – director executiv Direcția strategii și fonduri europene

PRECIZĂRI:



Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise


Citește și:
Cumpărări ConstanțaȘezlonguri în valoare de aproape 200.000 lei furnizate Sanatoriului Balnear și de Recuperare Techirghiol (DOCUMENT)

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii