Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:56 15 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CJ Constanța organizează licitație pentru servicii de cadastru și înscriere în cartea funciar a unor imobile ce aparțin domeniului public și privat al Județului Constanța (DOCUMENT)

ro

15 Oct, 2025 14:25 143 Marime text
U.A.T Județul Constanța - Consiliul Județean Constanța a lansat un anunț de participare  pentru acord-cadru Servicii de cadastru și înscriere în cartea funciara / actualizare/ alipiri/ dezmembrări/ repozitionari/ relevee, etc. pentru imobilele (construcții și terenuri) ce aparțin domeniului public și privat/ administrarea județului Constanța.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 1.251.872 RON.

Termen limită pentru depunerea documentației este 18 noiembrie2025 ora  15:00.  

Județul Constanța caută operatori economici pentru a oferi servicii cadastrale continue pe o perioadă de 24 de luni, prin intermediul unui acord-cadru cu posibilitatea de a atribui până la 10 contracte subsecvente.

Acord cadru “Servicii de cadastru și înscriere în cartea funciară/actualizare/alipiri/dezmembrări/repoziționări/relevee, etc. pentru imobilele (construcțîi și terenuri) ce aparțin domeniului public și privat/administrarea Județului Constanța”. Obiectivele din anexa atașată caietului de sarcini nu sunt limitative, patrimoniul Județului suferind modificări constante prin transfer de proprietate de la alte unități administrativ teritoriale precum și administrația publică centrală, necesitând servicii cadastrale în mod permanent.

Acordul-cadru ce urmează a fi atribuit în cadrul prezentei proceduri va reprezenta acordul încheiat în formă scrisă între UAT Județul Constanța, Consiliul Județean Constanța, cu maxim 3 operatori economici, cu reluarea competiției și are că obiect stabilirea termenilor și condițiilor care guvernează contractele de achiziție publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce privește prețul și după caz, cantitățile avute în vedere, într-o perioadă de 24 luni.În baza acordului cadru se estimează că se vor încheia între 1 și 10 contracte subsecvente. Fiecare contract subsecvent ce va fi încheiat va conține unul sau mai multe imobile terenuri și/sau construcții. Imobilele care vor face obiectul fiecărui contract subsecvent vor fi stabilite de către Consiliul Județean Constanța în funcție de prioritățile din momentul respectiv.

Data de deschidere a ofertelor este 18 noiembrie 2025 ora 15:00 în SEAP.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Mitroi Florin – Președinte; Filipescu Răzvan- Vicepreședinte; Șerban Daniela – Administrator public; Geafar Nesrin – Secretar General al județului; Dana-Mariana Constantinescu - Director General - Direcția Generală Administrație Locală , Voicu Virginia - Director General Adjunct, Direcția Generală Administrație Locală; Țuțui Emilia Georgeta – Director General – Direcţia Generală Economico-Financiară; Georgescu Elena – Director General -Direcţia Generală de Proiecte; Victoria-Ivonne Saghiu- Director General Adjunct al Direcției Generale de Proiecte; Voitinovici Diana Roxana – Director General Adjunct - Direcţia Generală Tehnică şi Urbanism; Bîrcă Alexandru-Gabriel – Arhitect Şef - Direcţia Generală Tehnică şi Urbanism; Beca Luminița- Șef Serviciu – Serviciul Acte Administrative şi Arhivă - Direcția Generală Administrație Locală; Atena Caranicola - Șef serviciu – Serviciul Achizițîi Publice, Direcția Generală Administrație Locală, Blacioti Georgeta – Şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Direcţia Generală Economico-Financiară, Bănică Marian – Şef Serviciu-Serviciul Pregătire Proiecte - Direcţia Generală de Proiecte; Cîrciu Veronica – Şef Serviciu-Serviciul Venituri, Buget și Evidență bugetară-Direcţia Generală Economico-Financiară; Alcea Livia Laurenția – Șef Serviciu – Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Direcţia Generală Economico-Financiară; Morariu Raluca Florentina – Şef Serviciu - Serviciul Management Proiecte - Direcţia Generală de Proiecte; Rancichi Sebastian Florin- Şef Serviciu-Serviciul Patrimoniu şi ADPP -Direcţia Generală Tehnică şi Urbanism. Consilieri judeţeni: Theodor-Ionuț Babă; Bucovală Enache, Ionel Bucur, Stere Bușu, Mihai Butnaru, Caprinciu Stelică, Caracudă Ionel, Ciobanu Cristina-Elena, Cornelia-Simona Dumitrașcu, Enciu Petre, Gheorghe Andreea, Gima Stelian, Grăniceru Alexandru, Andrei Gurgu, Guteanu Stere, Iulian – Sorin Istrate, Marinela Gela Ivașcu, Lazăr Gilda-Valentina, Dumitru Daniel Learciu, Ana – Maria Malciu, Sorin Cristian Mateescu, Cristian Mirea, Andra – Diana Morar, Adnan Mustafa, George Niță, Palaz Claudiu-Iorga, Cornelia Pîndichi, Ioan – Alexandru Picu, Alexandru Pintilie, Popa Liviu, Maria Saioc, Marius Stamate, Daniela Stan, Marian Surdu.


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

citește și: 


Certificat de urbanism emis pentru eficientizarea energetică a clădirii DGASPC
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii