Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:26 21 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce firmă se va ocupa de informare și publicitate pentru proiectul „Instalarea de noi capacități de producție a energiei electrice din surse solare“ la Constanța (DOCUMENTE)

ro

21 Oct, 2025 12:37 158 Marime text

 
 sursa foto: Pixabay.com
 
 
Primăria Municipiului Constanța a atribuit prin cumpărare directă un contract pentru servicii de informare și publicitate aferente proiectului „Instalarea de noi capacități de producție a energiei electrice din surse solare”.

Valoarea contractului este de 15.080 lei, iar furnizorul selectat este SC Intermedia Services Top SRL, cu sediul în Eforie Sud.
Contractul are codul CPV 79341000-6 – „Servicii de publicitate”.


Despre Intermedia Services Top SRL

Firma Intermedia Services Top SRL din Eforie Sud a fost înființată la data de 25.09.2014 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 7311 - Activități ale agențiilor de publicitate.


Cifra de afaceri Intermedia Services Top SRLa fost de 781.697 lei în anul 2024, cu un profit de 59.067 lei.

Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 12,99%.

Intermedia Services Top SRL a raportat un angajat în anul 2024.

Asociații și administratorii firmei sunt Bica Daniela Mariana și Voineag Titel, fiecare deținând 50% din companie.

Potrivit licitatiapublica.ro, firma și-a adjudecat  534 de contracte prin achiziții directe, dintre care 28 la nivelul județului Constanța (24 cu Primăria Constanța). 

 
 
 
Primăria Constanța a atribuit Intermedia Services Top SRL și contractual ce vizează servicii de campanile dedicate proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate”
 
Primăria Municipiului Constanța a continuat investițiile în informarea și conștientizarea cetățenilor în cadrul proiectelor de mediu, prin atribuirea unui nou contract în valoare de 219.100 lei (fără TVA)pentru servicii de campanile dedicate proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate”.

Contractul a fost atribuit, prin cumpărare directă în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), companiei Intermedia Services Top SRL din Eforie Sud. Oferta a fost transmisă pe 15 iulie 2025, iar autoritatea contractantă a dat răspunsul final pe 18 iulie 2025.

Ce presupune campania de conștientizare?

Campania este menită să susțină componenta de informare publică în cadrul proiectului ce vizează amplasarea insulelor ecologice digitalizate în municipiul Constanța - infrastructură menită să optimizeze colectarea deșeurilor și să crească nivelul de reciclare.
Serviciile incluse în contract sunt:1.390 autocolante de dimensiuni 700x700 mm, ce vor fi amplasate pe echipamentele instalate;55.500 pliante A5 față-verso, distribuite către populație;720 spoturi radio, difuzate pe două posturi locale, timp de 6 luni, de patru ori pe zi;1.800 afișe A3, ce vor fi expuse în locuri publice din oraș; o întâlnire de lucru cu 150 de persoane (reprezentanți ai administrației, societății civile și mass-media); campanie intensă pe rețele sociale ale Primăriei Constanța, timp de 6 luni, cu 96 de postări planificate (4 pe săptămână).
 
 

Primăria Constanța a bătut palma cu Intermedia Services Top SRL într-o serie de contracte

Primăria Constanța a atribuit, în perioada 2020 - 2025, un număr semnificativ de contracte prin procedura de cumpărare directă către Intermedia Services Top SRL. Aceste contracte au vizat în principal servicii de informare, publicitate și promovare aferente unor proiecte finanțate din fonduri publice sau europene.

Printre cele mai frecvente coduri CPV utilizate se numără:79341000 – Servicii de publicitate,79342200 – Servicii de promovare,79341100 – Servicii de consultanță în publicitate,79341400 – Servicii de campanii de publicitate.

Proiectele pentru care s-au achiziționat aceste servicii au fost diverse, incluzând:

•      Proiecte de infrastructură termică (reabilitarea rețelelor de termoficare, modernizarea punctelor termice),
•      Investiții în eficiență energetică a clădirilor publice (școli, teatre),
•      Proiecte din domeniul sănătății (spitale, prevenirea infecțiilor nosocomiale, spitale modulare),
•      Inițiative de educație și digitalizare (echipamente pentru școli),
•      Programe de mediu (insule ecologice, centre de colectare),
•      Proiecte de mobilitate urbană și regenerare urbană (panouri informative, steaguri tip banner, etc.).

Sumele atribuite prin aceste contracte variază considerabil, de la valori mai mici, sub 5.000 lei (ex: servicii de promovare pentru unități de învățământ), până la contracte mai consistente, de peste 200.000 lei pentru campanii de informare și conștientizare a populației, cum ar fi cele pentru proiectul de achiziție a insulelor ecologice.


PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


De asemenea, pentru redactarea acestui articol au fost folosite și informații de pe termene.ro.



Citește și:

Intermedia Services Top SRL pierde un contract de aproximativ 210.000 lei după ce, Primăria Constanța a decis să anuleze o licitație (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii