Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:55 23 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CJ Constanța Organigrama și Statul de funcții de la pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța, pe masa consilierilor locali (DOCUMENT)

ro

23 Oct, 2025 13:44 146 Marime text
Consiliul Județean Constanța este convocat în ședință ordinară pentru data de 27.10.2025, ora 10:00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ, ședință ce se va desfășura în format fizic.

Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiect de hotărâre nr.272/21.10.2025 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța. 

Au fost solicitate avizele Comisiilor de specialitate 1 și 2.

Inițiator este președintele Consiliului Județean Constanța, Florin Mitroi.

Potrivit proiectului în Organigrama şi Statul de funcții aprobate prin Hotărârea Consiliului Județean nr.165/23.07.2025, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanţa are aprobat un numar de 50 de posturi.

Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanţa a procedat la modificarea Organigramei, Statului de funcții şi a Regulamentului de Organizare şi Funcționare prin reducerea numărului de posturi de la 50 la 40 motivat de eficientizarea activității şi utilizarea fondurilor publice prin raportare la constrângerile bugetare existente. Structura îndeplineşte condițiile privind normativul de personal, conform art. 391 alin. (3) lit. „a" din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Față de ultima structură organizatorică aprobată, Direcția Generală de Evidenţă a Persoanelor Constanţa, a redus numărul de posturi, conform prevederilor legale, de la 50 la 40, astfel :
  • se desfiinţează o funcție publică de execuție vacantă din cadrul Serviciului Evidența Persoanelor;
  • se desființează 4 funcții publice de execuție ocupate din cadrul Serviciului Stare Civilă;
  • se desființează o funcție publică de execuție vacantă din cadrul Serviciului Financiar-Contabilitate şi în aceste condiții serviciul nu mai îndeplineşte normativul prevăzut la art. 391 din OUG 57/2019 şi serviciul se reorganizează în compartiment, postul persoanei ocupante a funcției publice de conducere transformându-se în funcție publică de execuție corespunzător vechimii şi studiilor de specialitate;
  • se desființează 2 funcții publice de execuție ocupate din cadrul Serviciului Financiar-Contabilitate;
  • se desființează 2 funcții publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului Secretariat, Resurse Umane, Juridic.
Conform proiectului, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța îndeplineşte condiția, conform art. 391 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, privind numărul maxim al funcțiilor de conducere admise în cadrul fiecărei autorități sau instituții publice, de maxim 8% din numărul total al posturilor aprobate, respectiv, 3 posturi pentru funcții de conducere.

PRECIZĂRI

 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și : 

Ședințe CJ ConstanțaProtocol de colaborare între CJC, ISJ și Complexul Muzeal de Ştiințe ale Naturii Constanța, în atenția consilierilor județeni. Ce prevede acesta (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii