RAJA a răspuns la 28 de sesizări în doar câteva ore
RAJA a răspuns la 28 de sesizări în doar câteva ore
12 Oct, 2015 12:57
ZIUA de Constanta
1136
Marime text
Cele 11 sesizări din Constanța au fost din zona Centrală - străzile Pictor N. Grigorescu și Mircea cel Bătrân, Km 5 - str. Amurgului, Coiciu - str. Merișor, Inel II - str. Soveja, Faleză Nord - str. Unirii și Chiliei și cartierul Tomis Nord - str. Cișmelei.
Din restul județului, s-au primit 17 reclamații: câte patru din Năvodari și Mangalia, trei din Medgidia și șase din Eforie. Echipele de intervenție au răspuns la toate aceste solicitări, la ora actuală toate acestea fiind rezolvate.
RAJA Constanța face un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii