Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
05:33 17 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Județean a vacantat un post în domeniul turismului. Ce condiții trebuie îndeplinite

ro

24 Dec, 2017 21:37 755 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa organizează la sediul din B-dul Tomis nr.51, cam.257, concurs pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie temporar vacante: Inspector – Studii superioare, grad profesional Asistent – Serviciul Turism, Promovare Turistică şi Coordonarea Centrului de Excelenţă în Turism Direcţia de Turism şi Coordonarea Instituţiilor de Cultură Subordonate - 3 posturi; Concursul va avea următoarele probe: - proba scrisă în data de 08.01.2018, ora 10 - proba interviu Condiţiile de participare la concurs sunt: Candidaţii trebuie sǎ îndeplineascǎ condiţiile prevǎzute la art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatǎ, actualizată; Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă ; Vechime: în specialitatea studiilor necesare exercitǎrii funcţiei publice : 1 an. Competențe specifice: atestat/certificat limbă stăină de circulație internațională. Dosarele de concurs se vor depune la cam. 241, în perioada 22.12-29.12.2017 si trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art.49 din HGR nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată și completată prin HGR nr. 761/2017: a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3; b) curriculum vitae, modelul comun european; c) copia actului de identitate; d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz; f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară; i) cazierul judiciar; j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.- Persoana de contact: Mușat Gabriela – Inspector Superior, telefon: 0241/48.84.30, email: gabriela.musat@cjc.ro, Relaţii suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi între orele 8-16.00 şi vineri între orele 8-14,00. Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Consiliului Judeţean Constanţa şi se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii