CNADNR a dat un ultimatum companiei care construieste tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia
CNADNR a dat un ultimatum companiei care construieste tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia
22 Mar, 2011 21:37
ZIUA de Constanta
1365
Marime text
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a transmis marti firmei franceze Colas SA o notificare pentru a remedia, pana la data de 15 aprilie 2011, deficientele constatate in ceea ce priveste tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia."Masura a fost luata avand in vedere intarzierea firmei in indeplinirea obligatiilor sale contractuale privind activitatea de proiectare si executie a obiectivului mentionat, slaba mobilizare a echipamentelor in santier precum si lipsa unui program de lucrari coerent care sa demonstreze capacitatea sa tehnica si organizatorica de a finaliza lucrarile in termenul prevazut", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
Potrivit institutiei, neconformarea constructorului pana la data de 15 aprilie 2011 conduce la rezilierea contractului.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat recent ca firma franceza Colas a solicitat suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat a schimbat traseul.
"Colas a solicitat opt milioane de euro pentru un proiect pe care nici nu l-au depus inca. Termenul a predare a fost acum trei luni si daca refuza sa lucreze, sa plece acasa. Am observat totusi ca dupa primele mele declaratii au trimis cativa oameni pe teren", a spus ministrul.
"Exista o problema cu una dintre companii, care practic refuza sa lucreze (...) si probabil vom ajunge la solutia extrema, aceea a rezilierii contractului. Vom relansa licitatia daca, si cred ca aceasta va fi solutia, va fi reziliat contractul. Nu putem face curte cuiva care nu vrea sa munceasca in Romania", a declarat Anca Boagiu, la inceputul lunii martie, pentru Stirile Pro TV.
Potrivit ziarului Gandul, intr-o alta declaratie facuta pentru postul national de radio, Anca Boagiu i-a acuzat pe cei de la Colas ca "zac ca o molusca". "Aveau pasaje, aveau viaducte... ea s-a modificat, a devenit o solutie mult mai facila, bazata pe umplutura de pamant. Daca schimba solutia si inseamna in costuri bani mult mai putini si compania imi spune: "Imi dai, in primul rand, 8 milioane, ca am zacut ca o molusca pe contractul asta pana acum si nu am facut nimic" dupa care: "Sa stii ca nu termin proiectul pana in 2013", atunci eu nu inteleg decat ca nu vrei sa lucrezi", a mai declarat ministrul pentru postul national de radio.
Tronsonul are 20 de kilometri, iar contractul a fost castigat de Colas in noiembrie 2008. Valoarea contractului este estimata la 634,3 milioane de lei.
Anca Boagiu a declarat pentru HotNews.ro ca unul din obiectivele ministerului pentru 2011 este de a deschide traficul catre litoral la inceputul sezonului estival, cu finalizarea lucrarilor la sfarsitul anului viitor.
Potrivit institutiei, neconformarea constructorului pana la data de 15 aprilie 2011 conduce la rezilierea contractului.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat recent ca firma franceza Colas a solicitat suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat a schimbat traseul.
"Colas a solicitat opt milioane de euro pentru un proiect pe care nici nu l-au depus inca. Termenul a predare a fost acum trei luni si daca refuza sa lucreze, sa plece acasa. Am observat totusi ca dupa primele mele declaratii au trimis cativa oameni pe teren", a spus ministrul.
"Exista o problema cu una dintre companii, care practic refuza sa lucreze (...) si probabil vom ajunge la solutia extrema, aceea a rezilierii contractului. Vom relansa licitatia daca, si cred ca aceasta va fi solutia, va fi reziliat contractul. Nu putem face curte cuiva care nu vrea sa munceasca in Romania", a declarat Anca Boagiu, la inceputul lunii martie, pentru Stirile Pro TV.
Potrivit ziarului Gandul, intr-o alta declaratie facuta pentru postul national de radio, Anca Boagiu i-a acuzat pe cei de la Colas ca "zac ca o molusca". "Aveau pasaje, aveau viaducte... ea s-a modificat, a devenit o solutie mult mai facila, bazata pe umplutura de pamant. Daca schimba solutia si inseamna in costuri bani mult mai putini si compania imi spune: "Imi dai, in primul rand, 8 milioane, ca am zacut ca o molusca pe contractul asta pana acum si nu am facut nimic" dupa care: "Sa stii ca nu termin proiectul pana in 2013", atunci eu nu inteleg decat ca nu vrei sa lucrezi", a mai declarat ministrul pentru postul national de radio.
Tronsonul are 20 de kilometri, iar contractul a fost castigat de Colas in noiembrie 2008. Valoarea contractului este estimata la 634,3 milioane de lei.
Anca Boagiu a declarat pentru HotNews.ro ca unul din obiectivele ministerului pentru 2011 este de a deschide traficul catre litoral la inceputul sezonului estival, cu finalizarea lucrarilor la sfarsitul anului viitor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii