Unele posturi apar, altele dispar Cum se modifică organigrama Primăriei Constanţa
Unele posturi apar, altele dispar: Cum se modifică organigrama Primăriei Constanţa
15 Jun, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2676
Marime text
Pe odinea de zi a şedinţei Consiliului Local care se va întruni pe data de 17 iunie se află şi proiectul de hotărâre privind modificarea articolul 2 din HCL 89/30.04.2013 privind stabilirea numărului maxim de posturi din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa şi instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Constanţa.
Potrivit proiectului se va înfiinţa Biroului Registru Agricol compus din patru funcţii publice de execuţie, un post contractual şi o funcţie publică de conducere preluate din componenţa Serviciului Patrimoniu, Direcţia Patrimoniu. Serviciul Patrimoniu va număra 22 de posturi. De asemenea, se va desfiinţa o funcţie publică de poliţist local din cadrul Serviciului Activitate Comercială, Direcţia Poliţia Locală şi se va înfiinţa o funcţie publică de inspector în cadrul Serviciului Tehnico-Economic, Direcţia Gospodărire Comunală. Consilierii locali vor mai aproba transformarea postului contractual vacant de consilier juridic din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională în post de consilier.
Astfel, în aparatul se specialitate al Primarului municipiului Constanţa se menţin 1021 de posturi, dintre care 3 funcţii de demnitate publică, 75 de funcţii publice de conducere (54 în aparatul de specialitate, 18 în cadrul Direcţiei Poliţia Locală, 3 – la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor), 748 funcţii de execuţie (366 posturi din aparatul de specialitate, 339 posturi ale Direcţiei Poliţia Locală, 43 posturi de la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor), 195 posturi contractuale (37 posturi în cadrul aparatului de specialitate, 10 posturi din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională, 146 posturi ale Direcţie Asistenţă Medicală Şcolară şi Comunitară, 2 posturi din cadrul Direcţiei Poliţia Locală).
Potrivit proiectului se va înfiinţa Biroului Registru Agricol compus din patru funcţii publice de execuţie, un post contractual şi o funcţie publică de conducere preluate din componenţa Serviciului Patrimoniu, Direcţia Patrimoniu. Serviciul Patrimoniu va număra 22 de posturi. De asemenea, se va desfiinţa o funcţie publică de poliţist local din cadrul Serviciului Activitate Comercială, Direcţia Poliţia Locală şi se va înfiinţa o funcţie publică de inspector în cadrul Serviciului Tehnico-Economic, Direcţia Gospodărire Comunală. Consilierii locali vor mai aproba transformarea postului contractual vacant de consilier juridic din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională în post de consilier.
Astfel, în aparatul se specialitate al Primarului municipiului Constanţa se menţin 1021 de posturi, dintre care 3 funcţii de demnitate publică, 75 de funcţii publice de conducere (54 în aparatul de specialitate, 18 în cadrul Direcţiei Poliţia Locală, 3 – la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor), 748 funcţii de execuţie (366 posturi din aparatul de specialitate, 339 posturi ale Direcţiei Poliţia Locală, 43 posturi de la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor), 195 posturi contractuale (37 posturi în cadrul aparatului de specialitate, 10 posturi din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională, 146 posturi ale Direcţie Asistenţă Medicală Şcolară şi Comunitară, 2 posturi din cadrul Direcţiei Poliţia Locală).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii